Mobilator
Emekli Yönetici
Alın size yeni F/P canavarı!
Motorola Atrix.
Fiyatı 800-900 TL ama içinde Tegra 2 chipseti var. Süper bir cihaz. 1 GB ram var. Galaxy S2 ile aynı yani. Kamera 5, parmak izi okuyabiliyor. Tek dezavantajının TFT ekranı olduğu söyleniyor ama oda batarya tasarrufu sağlıyormuş.
Aktif kullanımda şarjı 2 gün gidiyormuş.
HDMI çıkışı var. Yani televizyona bağlayabilirsiniz. Ayrıca bu cihazın ayrı satılan bide laptop aleti var dizüstü bilgisayar gibi kullanabiliyorsunuz. 1 GHz'lik çift çekirdek işlemcisi var. Özellikleri fiyatıa göre gayet iyi. Marka fobisi olanlar, internette marka fobisi olup Atrix kullanan kişilerin yorumlarına bakın. Cihazı kesin araştırın ama!!!
Özellikleri:
Linkteki telefon Atrix 4G. TÜrkiye'de yok. Bizdeki 4G olmayan model. Tek farkları bu. Ayrıca 4G modelinin sar değeri çok yüksek.. Normal olanın ise düşük diyebiliriz.
Bulabileceğiniz yerler:
Timler:
Cihaz güzel belki bende alacağım arkadaşlar. Alacaklara hayırlı olsun şimdiden...
Bu arada alın buda videosu:
Buda laptop aparatının videosu. Bu süper bişey ya
:
Fiyatı 800-900 TL ama içinde Tegra 2 chipseti var. Süper bir cihaz. 1 GB ram var. Galaxy S2 ile aynı yani. Kamera 5, parmak izi okuyabiliyor. Tek dezavantajının TFT ekranı olduğu söyleniyor ama oda batarya tasarrufu sağlıyormuş.
Aktif kullanımda şarjı 2 gün gidiyormuş.
HDMI çıkışı var. Yani televizyona bağlayabilirsiniz. Ayrıca bu cihazın ayrı satılan bide laptop aleti var dizüstü bilgisayar gibi kullanabiliyorsunuz. 1 GHz'lik çift çekirdek işlemcisi var. Özellikleri fiyatıa göre gayet iyi. Marka fobisi olanlar, internette marka fobisi olup Atrix kullanan kişilerin yorumlarına bakın. Cihazı kesin araştırın ama!!!
Özellikleri:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkteki telefon Atrix 4G. TÜrkiye'de yok. Bizdeki 4G olmayan model. Tek farkları bu. Ayrıca 4G modelinin sar değeri çok yüksek.. Normal olanın ise düşük diyebiliriz.
Bulabileceğiniz yerler:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Timler:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Cihaz güzel belki bende alacağım arkadaşlar. Alacaklara hayırlı olsun şimdiden...
Bu arada alın buda videosu:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Buda laptop aparatının videosu. Bu süper bişey ya
:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

bende alırım sony neo v alacağıma bu ürün canavarya
