ne saçma bir şaka bu yaa ergen ergen azcık yaratıcı olun kimsenin yapmadığı bir şaka bulun farkınızı ortaya koyun
ne saçma bir şaka bu yaa ergen ergen azcık yaratıcı olun kimsenin yapmadığı bir şaka bulun farkınızı ortaya koyun
Ergen bile değil oğuzhan ilkokullu![]()
ne saçma bir şaka bu yaa ergen ergen azcık yaratıcı olun kimsenin yapmadığı bir şaka bulun farkınızı ortaya koyun

Kabiz yaraticiligini kullanda cocuga bir yardim ediver yazik![]()

çok geç çocuk istemedi hem başkasının fikriyle şaka yapacaksa yapmasın zaten şaka yapmak bir sanattır tabi yapabilene![]()
valla en guzel espriler okulda yapilanlar bence , cunku ogrencilerin en muzip ve yaratici olduklari zaman okuldaki zaman 
Kabiz akiyorsun yavalla en guzel espriler okulda yapilanlar bence , cunku ogrencilerin en muzip ve yaratici olduklari zaman okuldaki zaman
![]()

