Nokiac6-01 wlan artık yeter yardım

Sponsorlu Bağlantılar

larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
aldığım günden beri bağlanmıyo
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
dogrudur modem sorunlu
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
tekrar kurmayı deneyecegım
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
inşallah olur
 
keys1903

keys1903

Üye
telefonun bellenın ne gunahı var
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
ya kardeş bu internet yine bağlanmamaya başladı bağlanan internet de bağlanmıyor şimdi ya bıktım
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
ya kardeş bu internet yine bağlanmamaya başladı bağlanan internet de bağlanmıyor şimdi ya bıktım

tele bir soft format at hafızayı da biçimlendır uygulamalar var diyosan karar seninde bir baglanıp bir baglanamamazlık yapmaması gerekir


---------- Eklendi @ 16:09:47 ---------- Yazıldı @ 15:34:06 ----------

format atarken yedekleme yapıyormusun arkadaşım
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
*#7780# yapıyorum ben *#7770# i hiç denemedim ve bir kerede ayarlardan bir yerden yedekle ve geri yükle yapmıştım sonuç aynı pazartesi salı telefonumda çok güzel internete bağlandım oyun filan ykledim bu forumdan yazılar yazdım dün akşam 12den sonra bağlanmadı bugün denedim yine bağlanmadı off
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
*#7780# yapıyorum ben *#7770# i hiç denemedim ve bir kerede ayarlardan bir yerden yedekle ve geri yükle yapmıştım sonuç aynı pazartesi salı telefonumda çok güzel internete bağlandım oyun filan ykledim bu forumdan yazılar yazdım dün akşam 12den sonra bağlanmadı bugün denedim yine bağlanmadı off

telınde ve hafıza kartında önemli bişeyler varmı resım muzık vs
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Var eski resimler 100e yakın müzikler uygulamalarım vb
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
soft format atman taraftarıyım yedeklemesız ıstıyorsan pcye yedekle formattan sonra atarsın
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
sey yzıyor hafıza krtı dısında her sey sılınsın mı dıyor national geogrepıc ve bırsuru telefonun kndı uygulmlrı sılcek mı
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
onlar hard formatta sılınır magaza harıtalar n.g traveler vs.soft formatta sadece sonradan yüklü uygulamalar silınır
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
ynı bı muzıgı tlfn hfzasına koyduysam o sılınır sdece dı mı
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
evet ve uygulamalar resım gibı
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
tmm yrn ypcm suan vodogonenun bdva ınternetındn gıryrm hla bglnmıyr wifi
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
hafıza kartını pc ye yedekleyıp onuda bir biçimlendır kırık dosyalar kalmiştır kartta
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
sorun devam ediyor :off:
 
farukbekl

farukbekl

Üye
Wlan Yardım İstemiş eleman.. Nerelere Gelmiş.. küçük Bir Açıklama ile bitmiyormuydu bu ufak tefek sorunlar..
olayı buradan avrupa insan hakları mahkemesine taşıyalım ne dersiniz..:) 12 sayfa olmuş..:)
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Wlan Yardım İstemiş eleman.. Nerelere Gelmiş.. küçük Bir Açıklama ile bitmiyormuydu bu ufak tefek sorunlar..
olayı buradan avrupa insan hakları mahkemesine taşıyalım ne dersiniz..:) 12 sayfa olmuş..:)

sorular bölümüne yazdım cevap alamayınca konu açtım:oke:
 


Üst Alt