İyi fiyat güle güle kullan.729 tllye aldım nasıl fiyat?
dostum hayırlı olsun merak ettiklerini sormak istiyorum. Öncelikle tarayıcı nasıl iki telefon arasında c7 malum iyi bir tarayıcısı yok opera ile biraz topluyor ama şu anki sony tatminkar derecede hızlımi birde c7 kaça verdin


arada daglar kadar fark var.


[>>ELECKTRA<<];4512101' Alıntı:iyi yapmışsın
hayır olsun.... fiyatıda iyı...
Kardeşim öncellikle teşekür ederim.
Nokia c7 imi 700 tl ye elden biraktim
ilk defa andırod kullandım ve şoktayım hayatımda bu kadar hizli ve güzel telefon görmedım 1.4 ghz nokia c7 600 mhzdiarada daglar kadar fark var.
Kamerasiyla ödül almış bir telefon onu dememe bile gerek yok
Saglamlık konusunda ise c7 kadar saglam ele gelir durumda telefon işte ses dügme yerını ters yapmışlar c7 de yukardaydı bu oratada daha alışamadım.
Ama telefon cok feci hızlı ve istedigm programı takır takır ındırıyorum
Nokianın menusu aynı hep n8 inden tut nokia 3310nuna kadar menuler hep aynı ama bu cok farklı birşey.
Xperia neo anlatılmaz yaşanır![]()
avatarına gıcık oldum ahlak kuralları açısından ayrıca gereksizlerde otobüsü kaçırsanız bile konu açabilirsiniz eğer istemiyorsanız konudan çıkın gidin zorla tutan yokal işte bi kişi daha veda konusu açtı. laf atmamak için kendimi zor tutuyorum (beni bilen bilir)![]()
arakadş zaten gereksizlere açmış yani sorun yok gereksiz ve deneme mesajları deniyor istediği şey hakkında konu açaraldıysan hayırlı olsun ama madem aldın konuyu nokia kısmında açma lütfen
----------Eklendi @ 19:20:43 ---------- Yazıldı @ 19:20:00 ----------
biz nokiacılara hakarettir
arakadş zaten gereksizlere açmış yani sorun yok gereksiz ve deneme mesajları deniyor istediği şey hakkında konu açar
