Veda vakti geldi cattı sanırsam :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
Veda vakti geldi cattı sanırsam :)
Arkadaşlar nokia c7 imi sattım demiştim ve gittim Sony xperia neo V aldım menusu nokia kadar bassıt deıgl daha incelemye başlamadım .

Korkum var teknosadan aldıgım icin sorun cıkarda iade almazlar diye :(

729 tllye aldım nasıl fiyat?
 


S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
İyi hayırlı olsunda böyle konular çok sıklaştı . Forum kirliliği oluyor biraz özen gösterin artık böyle konular açarken .
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
nadir_89

nadir_89

Üye
bencede veda konusu ne oluyor anlamış değilim kimseye faydası olmayan konular çoğalıyor yada alakasız yerlere alakasız konular açılıyor
bir yenilik varmı haber varmı diye symbian^3 genel bölümüne giriyoruz veda konusu symbianla alakasız telefonların konusu dosya paylaşımı veya sorun konuları vs dolu
 
candost38tr

candost38tr

Üye
kamerası 5 mp olan serı galıba nedıa markette 800tl.kamerası hd flv vıdeoları sorunsuzca oynatıyor,hareketlı duvar kagıtlarıyla dıkkat cekıyor tasarım olarak cok guzel goruntusu hosuma gıdıyor n8 almadan once ınceleme sansım oldu ama dedıgın gıbı menusu bır acayıp sevemedım nokıaya alıstıgımızdan galıba.hayırlı olsun
 
man20

man20

Üye
al işte bi kişi daha veda konusu açtı. laf atmamak için kendimi zor tutuyorum (beni bilen bilir) :angry:
 
polat_karaduman

polat_karaduman

Üye
dostum hayırlı olsun merak ettiklerini sormak istiyorum. Öncelikle tarayıcı nasıl iki telefon arasında c7 malum iyi bir tarayıcısı yok opera ile biraz topluyor ama şu anki sony tatminkar derecede hızlımi birde c7 kaça verdin
 
  • Beğen
Tepkiler: MoonLife01
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
dostum hayırlı olsun merak ettiklerini sormak istiyorum. Öncelikle tarayıcı nasıl iki telefon arasında c7 malum iyi bir tarayıcısı yok opera ile biraz topluyor ama şu anki sony tatminkar derecede hızlımi birde c7 kaça verdin

Kardeşim öncellikle teşekür ederim. :)
Nokia c7 imi 700 tl ye elden biraktim :)
ilk defa andırod kullandım ve şoktayım hayatımda bu kadar hizli ve güzel telefon görmedım 1.4 ghz nokia c7 600 mhzdi :) arada daglar kadar fark var.
Kamerasiyla ödül almış bir telefon onu dememe bile gerek yok :)
Saglamlık konusunda ise c7 kadar saglam ele gelir durumda telefon işte ses dügme yerını ters yapmışlar c7 de yukardaydı bu oratada daha alışamadım.
Ama telefon cok feci hızlı ve istedigm programı takır takır ındırıyorum :)
Nokianın menusu aynı hep n8 inden tut nokia 3310nuna kadar menuler hep aynı ama bu cok farklı birşey.

Xperia neo anlatılmaz yaşanır:nono:
 
MrExpert

MrExpert

Üye
hayır olsun.... fiyatıda iyı...
 
cyber

cyber

Üye
iyi yapmışsın
 

eisenhiem

Üye
ewt sivilde olsam bende gececegim android cihaza. Nokia symbian dan sasmaz bir cacik cikmaz artik. Nokia e6 omrumu yedin!
 
SilentOne

SilentOne

Üye
hayır olsun nediyim
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
şaşmaz diyosunuz'da symbian nokianın ilk çocuğu nasıl geçsin siz olsanız geçermıydıniz.androıd gibi üvey evlat degilki
 
tarxhn

tarxhn

Üye
hayırlı olsunda artık baska sayfaları yazsan iyi olur
 
f_conq

f_conq

Üye
Kardeşim öncellikle teşekür ederim. :)
Nokia c7 imi 700 tl ye elden biraktim :)
ilk defa andırod kullandım ve şoktayım hayatımda bu kadar hizli ve güzel telefon görmedım 1.4 ghz nokia c7 600 mhzdi :) arada daglar kadar fark var.
Kamerasiyla ödül almış bir telefon onu dememe bile gerek yok :)
Saglamlık konusunda ise c7 kadar saglam ele gelir durumda telefon işte ses dügme yerını ters yapmışlar c7 de yukardaydı bu oratada daha alışamadım.
Ama telefon cok feci hızlı ve istedigm programı takır takır ındırıyorum :)
Nokianın menusu aynı hep n8 inden tut nokia 3310nuna kadar menuler hep aynı ama bu cok farklı birşey.

Xperia neo anlatılmaz yaşanır:nono:

Aynı telefondan bende de var kardeş ama yanlışın var bu cihazın işlemcisi 1.4 ghz falan değil 1 ghz seni yanlış bilgilendirmişler
 
spy ghost

spy ghost

Üye
al işte bi kişi daha veda konusu açtı. laf atmamak için kendimi zor tutuyorum (beni bilen bilir) :angry:
avatarına gıcık oldum ahlak kuralları açısından ayrıca gereksizlerde otobüsü kaçırsanız bile konu açabilirsiniz eğer istemiyorsanız konudan çıkın gidin zorla tutan yok
 
saynesim

saynesim

Üye
aldıysan hayırlı olsun ama madem aldın konuyu nokia kısmında açma lütfen

----------Eklendi @ 19:20:43 ---------- Yazıldı @ 19:20:00 ----------

biz nokiacılara hakarettir
 
spy ghost

spy ghost

Üye
aldıysan hayırlı olsun ama madem aldın konuyu nokia kısmında açma lütfen

----------Eklendi @ 19:20:43 ---------- Yazıldı @ 19:20:00 ----------

biz nokiacılara hakarettir
arakadş zaten gereksizlere açmış yani sorun yok gereksiz ve deneme mesajları deniyor istediği şey hakkında konu açar
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Muhammet DEDE
Cevap
13
Görüntüleme
1K
Muhammet DEDE
MoonLife01
  • Kilitli
Cevap
1
Görüntüleme
437
Metalnemre777
Cevap
3
Görüntüleme
2K
tempestshine
Haydar
Cevap
8
Görüntüleme
6K
Gönüldaş


Üst Alt