Arkadaşlar,
12. sürümün Symbian işletim sistemini için ilk güncellemesi geldi.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
adresine girerek yeni sürümü inderebilirsiniz(12. sürüm yazacak yine ama aynı işlemleri yapın)
- Twitter'a girerken yaşanan çökme giderildi.
- Formun otomatik gönderilmesi sorunu giderildi
- Bazı açılış ve kapanış problemleri giderildi.
- HTML5 video/ses etiketleri desteği tekrar geldi(html5test.com skoru 319+9 bonus olmalı)
- Sayfalar yüklenirken cihazın tepsi verme süresi kısaltıldı, yakınlaştırma animasyonlarının performansı iyileştirildi.
- opera:config'deki font boyularıyla ilgili ayarlar artık kaydediliyor.
Bilinen hatalar
- Font Zoomer bazı durumlarda çökmeye sebep oluyor. Aynı durum nokianın tarayıcısında da mevcutmuş.
- qwerty klayeli Dokunmatik cihazlardaki yön tuşları problemi mevcut