Mad EagLe
Üye
Format sonrası Ati ekran kartı sorunu
arkadaşlar windows 7 kullanıyordum sisteme biraz agır geliyordu format attım xp sp3 attım bilgisayara ekran kartı driverinide cdden yükledim sanırım ekran kartından kaynaklanan bi sorun görüntü kalitesi iyi degil bulanık gibi hafiften özelliklede yazı tipi tam net degil böyle silik gibi duruyor biraz önceden bu sorun yoktu ekranda öyle çözünürlügü düşük 1152x864 yapıyorum önceden böyle kullanıyordum yine böyle yapıyorum yinede eskisi gibi degil nasıl düzeltecem bu sorunu



yinede istersen şurdan bilgi alabilrsin



