Format sonrası Ati ekran kartı sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
Format sonrası Ati ekran kartı sorunu
arkadaşlar windows 7 kullanıyordum sisteme biraz agır geliyordu format attım xp sp3 attım bilgisayara ekran kartı driverinide cdden yükledim sanırım ekran kartından kaynaklanan bi sorun görüntü kalitesi iyi degil bulanık gibi hafiften özelliklede yazı tipi tam net degil böyle silik gibi duruyor biraz önceden bu sorun yoktu ekranda öyle çözünürlügü düşük 1152x864 yapıyorum önceden böyle kullanıyordum yine böyle yapıyorum yinede eskisi gibi degil nasıl düzeltecem bu sorunu
 


Karanlık97

Karanlık97

Üye
Kullandığınız Ekran Kartı'nın sitesine girip kendi driver'ını bulup, indirip, kurun.Yükledikten sonra hala devam ediyorsa kullandığınız LCD yada Plazma ekranınınızın "AUTO" tuşuna basıp ekranınızın ayarlarını Otomatik yapsın. << >> (Son dediğimi herhangi bir pencere tam ekran açıkken yapın. ÖRN: Bilgisayarım)
 
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
Kullandığınız Ekran Kartı'nın sitesine girip kendi driver'ını bulup, indirip, kurun.Yükledikten sonra hala devam ediyorsa kullandığınız LCD yada Plazma ekranınınızın "AUTO" tuşuna basıp ekranınızın ayarlarını Otomatik yapsın. << >> (Son dediğimi herhangi bir pencere tam ekran açıkken yapın. ÖRN: Bilgisayarım)

en mantıklı cevap şimdilik bu bende düşündüm düşündüm aklıma bişi gelmedi
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
ya sistemim xp sp3 girdim atinin sitesinden indirdim güncellemeyi kurdum xp32 bit diye seriside yazıyordu ama uyumlu degil zarar verebilir falan dedi yinede dewam et dedim sonra yüklendi yeniden başlatılsınmı dedi ewet dedim başladı renkler falan gitmişti kaldırdım düzeldi ama dedigim gibi çözünürlügü yine eskisi kadar iyi degil
 
AssassinmasteR

AssassinmasteR

Üye
clear type ayarlarin yapılmamış denetim masasında görüntü ayarlarına bak
 
AssassinmasteR

AssassinmasteR

Üye
valla bende tam bilmiyorum xp de farklı win7 de farklı ben win 7 kullanıyorum
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
daha önce xp kullandım böyle bişey yoktu ayarlayamadım bi türlü deli olacam son çözünürlüge getirince düzeliyor bu seferde küçücük oluyor yazılar :s
 
AssassinmasteR

AssassinmasteR

Üye
ozaman ayarı yap sağ tıkla masaüstünde özellikler>görüntü>gelişmiş> özel dpı yazı tipi boyutunu ayrla gibi bişey olacak ona gir yazı tipini büyüt çok süper görünüyo ben öyle kullanıyodum :oke:
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
cd istiyor öyle yapınca
 
AssassinmasteR

AssassinmasteR

Üye
sen nası bi işletim sistemi kullanıyosun anlayamadımki :/
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
xp sp 3
 
AssassinmasteR

AssassinmasteR

Üye
bence baştan format at bulabilirsen katkısız cd olsun ben xp kullanıyo olsam sorununu çözerdim ama win7 çıktığından beri onu kullanıyorum
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
windows 8 gelmiyormu onu atayım :naughty:
 
aeercan66

aeercan66

Üye
windows 8 gelmiyormu onu atayım :naughty:
Tahminimce 1-2 aya gelir. Beta sürümü çıktı onu at şimdilik :oke: yanlız amacın pcyi hızlandırmaktı win 8 le dahada yavaşlatmayasın:D yinede istersen şurdan bilgi alabilrsin
 
AssassinmasteR

AssassinmasteR

Üye
Tahminimce 1-2 aya gelir. Beta sürümü çıktı onu at şimdilik :oke: yanlız amacın pcyi hızlandırmaktı win 8 le dahada yavaşlatmayasın:D yinede istersen şurdan bilgi alabilrsin

:oke:
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
şahsen windows 8 yüklemicem ilk 1 yıl....
tüm sürümlerin tam olarak rayına oturmasını beklicem... aynen windwos 7 de yaptıgım gibi :aha:
 

By_hacker_team

Üye
L-Lumiere abi geri döndüm:kop2:
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
ya sistemi yazdım yukarda sizce hangisini kullanmalıyım:)
 
savas_yal

savas_yal

Üye
driver geunies olan programı yükle arattır driverleri zaten son sürümleri bulacak kur sorun bitsin
 


Üst Alt