[Nokia C6-01 Belle] Mod RM-718-19-02-2012

Sponsorlu Bağlantılar

yakuuup

Üye
Ya ben bunu indiremedim arkadaş bi yardımcı olursan.:hmmm
 


hc500

hc500

Üye
arkadaşlar bu indirdiğimiz dosyalardan vpl, dcp ve bin dosyaları için options tan birşey yapıyor muyuz? options a girdiğimde core, rofs2, rofs3, uda ve rm601_ape_onlyeno_11w32_v0.064.fpsx dosyalarını direk tanıyor hafıza kartı dosyası olmadığından kırmızı görünüyor ama vpl, dcp ve bin dosyaları ile ilgili birşey görünmüyor

----------Eklendi @ 13:23:43 ---------- Yazıldı @ 11:51:29 ----------



tamam birşey yapmıyormuşuz onlara
şuan yükledim Cfw yi deniyorum teşekkürler abi

----------Eklendi @ 14:07:25 ---------- Yazıldı @ 13:23:43 ----------

yükleyen arkadaşlarda mağazayla ilgili bir sorun oldu mu? mağazayı açamıyorum güncelle dediğim halde şuan "Ovi Nokia" "Mağaza'ya Hoşgeldiniz" "Yükleniyor" yazıları ekrandan gitmiyor :S

ben herhangi bir sorunla karşılaşmadım herşey sorunsuz çalışıyor...
 

degirmenci01

Üye
180 derecede tuskilid ozelligi bunu nasıl kullanıyoruz hocam
 

degirmenci01

Üye
hocam benim bir sorunum var gerçi çok önemli değil ama teli her formatladığımda favouriteapps programının ayarlarını yeniden yapmak biraz sıkıcı oluyor yaptığım ayarları nerde tuttuğunu bulamadım bir türlü bu konuda zamanın olursa yardımcı olurmusun
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hocam benim bir sorunum var gerçi çok önemli değil ama teli her formatladığımda favouriteapps programının ayarlarını yeniden yapmak biraz sıkıcı oluyor yaptığım ayarları nerde tuttuğunu bulamadım bir türlü bu konuda zamanın olursa yardımcı olurmusun
sunu diyebilirimki ben tele format atmiyorum C: private/10202be9 siliyorum teli kapatip acinca hersey sifirdan kuruluyor demekki butun ayarlar kurulumlar bu dosyada kopyalamak gerek flash atinca c atip reset atmak ayni ayarlari gelir bence.
 

dj_18

Üye
ben bu linkten indiremedim acil yardım edecek varmı ?
 

dj_18

Üye
ilgilenen ark teşekkür ettm saygılar sevgiler hürmetler..
 

safajk

Üye
İyi güzel bişey yapılmış ama nasıl kurulacağını bilmeyen bi ton insan var ben de dahil.
Açıklayan bi mesaj atsanız eliniz yorulmaz.

----------Eklendi @ 21:41:16 ---------- Yazıldı @ 21:23:12 ----------

Neyse hocam bi şekilde yaptım. Şu an telefondan bişey anlayamıyorum ekran koruyucu girdi ordan anladım.
Emeğine sağlık teşekkürler.
 

erhanguner

Üye
usta herşey iyi güzel hoş da bende çok şarj gidiyor neden ? nokia bubbles kaynaklı bi şarj sorunu mu acaba ?
 

degirmenci01

Üye
kurtuluş40 hocam bazı temaları yükleyince txt dosyalarını açınca yazı rengini ve arka fonu beyaz gösterdiği için yazılar okunmuyor anna versiyonda hiç böyle bir sorun olmamıştı bellede bu genel bir sorunmudur düzeltmenin bir yolu varmıdır
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kurtuluş40 hocam bazı temaları yükleyince txt dosyalarını açınca yazı rengini ve arka fonu beyaz gösterdiği için yazılar okunmuyor anna versiyonda hiç böyle bir sorun olmamıştı bellede bu genel bir sorunmudur düzeltmenin bir yolu varmıdır

sizinde dedin gibi bazi theme yukleyince oluyor dogru theme bulmak daha mantikli yani belle ile ilgili bir sorun degil theme belle uyumlulugu ile alakali
 

yucelkaya

Üye
usta yapmış olduğun fw yi kullanıyorum çok memnunum ellerine aklına sağlık ama bi ricam olucak menüyü 4x5 yapmanın bi yolu varmı forumda bikaç şey vardı yükledim ama hoş olmuyo herşey birbirine giriyo düzenli bişey yapmanın bi yolu varmı bilgi verirsen çok sevinirim teşekkürler
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Kurtuluş abi yaklaşık 10 gündür cfw yi kullanıyorum ve kesinlikle süper olmuş :) hele kinetik kaydırmanın o hassasiyeti süper :) çokk yavaş dokunuyorum slayt gösterisi gibi geçiyor herşey :D ayrıca efetkleri de açtım süper oluyor geçişler falan :) önceki efektlerimi özlerim veya efektler kasar mı diye düşünüyordum ama gerçekten çok güzel :) yalnızca ekran koruyucuları pek beğenmedim onu da kapalı kullanıyordum zaten eskiden de şuanda da öyle kullanıyorum zaten amoled ekranın ekran koruyucuya ihtiyacı yok her renk tersine enerji sarfiyatı oluyor amoledde
ellerin dert görmesin abi ellerin dert görmesin çok sağol :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Kurtuluş40

baykep

Üye
Güncelleme olacakmı
 

degirmenci01

Üye
hocam şimdilik gayet sorunsuz olarak kullanmaya devam ediyorum emeğine sağlık. bir şey sormak istiyorum normalde galeri programı sadece image klasörünü gösteriyor bu çok iyi ancak bir duvar kağıdı değiştirmek istediğimizde görüntü ye basınca telein her yerindekiresimleri gösteriyor bununda sadece image klasörünü göstermesini sağlayabilirmiyiz
 


Üst Alt