arkadaşlar bu indirdiğimiz dosyalardan vpl, dcp ve bin dosyaları için options tan birşey yapıyor muyuz? options a girdiğimde core, rofs2, rofs3, uda ve rm601_ape_onlyeno_11w32_v0.064.fpsx dosyalarını direk tanıyor hafıza kartı dosyası olmadığından kırmızı görünüyor ama vpl, dcp ve bin dosyaları ile ilgili birşey görünmüyor
----------Eklendi @ 13:23:43 ---------- Yazıldı @ 11:51:29 ----------
tamam birşey yapmıyormuşuz onlara
şuan yükledim Cfw yi deniyorum teşekkürler abi
----------Eklendi @ 14:07:25 ---------- Yazıldı @ 13:23:43 ----------
yükleyen arkadaşlarda mağazayla ilgili bir sorun oldu mu? mağazayı açamıyorum güncelle dediğim halde şuan "Ovi Nokia" "Mağaza'ya Hoşgeldiniz" "Yükleniyor" yazıları ekrandan gitmiyor :S
bu rdan alabilirsin C/private/10202be9 icine atmaniz yeterli kapatip acin180 derecede tuskilid ozelligi bunu nasıl kullanıyoruz hocam
sunu diyebilirimki ben tele format atmiyorum C: private/10202be9 siliyorum teli kapatip acinca hersey sifirdan kuruluyor demekki butun ayarlar kurulumlar bu dosyada kopyalamak gerek flash atinca c atip reset atmak ayni ayarlari gelir bence.hocam benim bir sorunum var gerçi çok önemli değil ama teli her formatladığımda favouriteapps programının ayarlarını yeniden yapmak biraz sıkıcı oluyor yaptığım ayarları nerde tuttuğunu bulamadım bir türlü bu konuda zamanın olursa yardımcı olurmusun
linkler yenilendi indirebilir.ben bu linkten indiremedim acil yardım edecek varmı ?
kurtuluş40 hocam bazı temaları yükleyince txt dosyalarını açınca yazı rengini ve arka fonu beyaz gösterdiği için yazılar okunmuyor anna versiyonda hiç böyle bir sorun olmamıştı bellede bu genel bir sorunmudur düzeltmenin bir yolu varmıdır
hele kinetik kaydırmanın o hassasiyeti süper
çokk yavaş dokunuyorum slayt gösterisi gibi geçiyor herşey
ayrıca efetkleri de açtım süper oluyor geçişler falan
önceki efektlerimi özlerim veya efektler kasar mı diye düşünüyordum ama gerçekten çok güzel
yalnızca ekran koruyucuları pek beğenmedim onu da kapalı kullanıyordum zaten eskiden de şuanda da öyle kullanıyorum zaten amoled ekranın ekran koruyucuya ihtiyacı yok her renk tersine enerji sarfiyatı oluyor amoledde
Güncelleme olacakmı
