nokia 808 pureview= nokia carla? v112 nokia browser 8.2?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Dimi3

Dimi3

Üye
Bir de bakiyormusuz flash player destegi geliyormus. Ama sanmam ya, oyle birsey olsaydi 808 incelemelerinden sonra bangir bangir flash !!! Diye bagirilirdi. Belki carlayla gelebilir, hic belli olmaz. Nokia guldurmeyi de uzmeyi de cok iyi beceriyor..
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Bir de bakiyormusuz flash player destegi geliyormus. Ama sanmam ya, oyle birsey olsaydi 808 incelemelerinden sonra bangir bangir flash !!! Diye bagirilirdi. Belki carlayla gelebilir, hic belli olmaz. Nokia guldurmeyi de uzmeyi de cok iyi beceriyor..

adobe flash player 11.1 hahaaa bütün fandroitler ve fanboylar kalpten gider
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Çok önemli sanki Flash Adobe bile destek vermeyecekken Flash gelmesini istemek mantıksız şuandaki Flash Lite sürümüyle birtek dandik flash oyunlarını klavye bağlamadığımdan oynayamıyorum bir kısmı da hiç yüklenmiyor ayrı bir konu. Video, banner herşeyi çalıştırıyor. Ayrıca gsmarenadaki 3d telefon görüntülerini bile çalıştırabiliyorum yani. Bence Flash bir üstünlük olmaktan kalktı ama HTML5 geliştirilsin ona ihtiyaç çok olacak :oke:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
html5 adobe savası daha çok sürer o zamana kadar elimizdeki tellerin hükmü kalmaz günün şartı flash player tabi ikiside olursa yok demem
 
SilentOne

SilentOne

Üye
gelecek pack bakalım nasıl olucak gorucez
 
Dimi3

Dimi3

Üye
Ya aslinda menude kasmalarin sifirlanmasi, arayuzler arasinda gecis yaparken tek tuk olusan kasmalarin duzeltilmesi ve birkac tane yeni widget benim icin yeter. Ama yeni tarayici ve html5 gelistirilmesi de neden olmasin tabi..
 
hakan_710

hakan_710

Üye
RDA a da cihazı 5 dakika kullanabildim telefonla bikaç resmini çektim 5 dk da bu kadar oldu kusura bakmayın









 
slant1111

slant1111

Üye
flash aynı
 
hakan_710

hakan_710

Üye
Hepsi bu kadar umarım az da olsa merakınızı giderir görüldüğü gibi widgetleri falan eklemişler. kameraya bakacaktım süre yetmedi o da başka bi zamana artık
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Nasıl kaptın cihazı bende halen dolu gözüküyor hepsi biri erken mi kapattı acaba
 

karasahinemre

Üye
kullandım az önce cihazı n00 görünütyor model o resimler bir widget
 
lilsaint_03

lilsaint_03

Üye
arkadaşlar bu aletin fiyatı ne kadarmış tahmini bir fiyatı gören duyan oldu mu
 
_ardaa

_ardaa

Üye
450€ Türkiye'ye geldiğinde 1500tl civarı olur vergilerle.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
ben arastırdım arkadaslar tüm vergiler dahil %38 farkediyor yurtdışı fiyatı yani 620€ maksimum ama nokia yüksek vergili ülkelere fiyat düşürerek giriyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt