Samsung glaxy ace veya samsung galaxy pro b7510 bunarı önerrim.

evet bir de onu soracaktım milletin böyle android de ısrar etmesinin sebebi nedir reis ?
AynenAndroid= Hız,görsellik,bol(300.000+) uygulama ve oyun,kalite(HD ve 3B oyunlar,ayrıca çoğu şirket Android'e çalışır.)

Sadece oyun... Hız+görsellik artık tüm işletim sistemlerinde çok iyi düzeyde belli standartlar yaratıldı gibi bişey. Ace'te çok sorunlar çıktığı söyleniyor. Nokia C6-01 tavsiye ederim ben genel olarak. Ama sadece oyun oynarım ekstra özellikleri takmam dersen tabi ki Ace alabilirsin. Ama C6-01 çok komplike bir cihaz taşıyıcı bellek mouse bağlabilirsin ön kamerası var ekranı çözünürlüğü çok kaliteli clearblack teknolojisi ile yoğun güneş ışığında bile çok keskin görüntü veriyor. 3.2 inch ekranlarda fark yaratıyor yani. 720p HD video çekimi 8 mp flaşlı kamerası var. Oyun konusunda PES 2011 Asphalt 5/6 NFS Shift GT Racing Sims 3 gibi artık klasikleşmiş oyunları çalıştırır 30 civarı HD oyun mevcut bunların grafikleri tatmin edici düzeydedir psp havasındadır. Seçim senin gene de...evet bir de onu soracaktım milletin böyle android de ısrar etmesinin sebebi nedir reis ?
samsungs5830 galaxy ace mı sony erıcson neo v mı![]()
samsung s5830 galaxy ace mı sony erıcson neo v mı![]()

