MrExpert
Üye
c6-01 imi satıp 3310 e terfi etmeye karar verdim..
biliyorsunuz ki c6-01 in sarj sorunu var ben forumdaki c6-01 sarj sorunu ile ilgili çoğu konuyu inceledim ve yok bellede düzelcek yok hallolcak ama nefayda işeyaramadı forumda bir suruyol yazılmış kalıbrasyon onu kapat 3g yi kapat parlaklığı kapat vs. Bunları yaptıktan sonra 3310 dan ne farkıkaldı
Artık birisi gerçek kalıcı bir çözüm bulsun... Bütün c6-01 kullanıcıları rahat etsin...
Artık birisi gerçek kalıcı bir çözüm bulsun... Bütün c6-01 kullanıcıları rahat etsin...

