1 ay sonra para biriktirmeye başlıcam

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
1 ay sonra para biriktirmeye başlıcam
aynen :hmmm
 


Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
ne alaka ya şimdi :ehe
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Bu hayat çekilmez. Para biriktirecem diyince aklıma bu geldi :ehe
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
:ehe
 
_K@YIP_

_K@YIP_

Üye
Start
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Pause. Şimdi değil 1 ay sonra :ehe
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
anca 1 ay sonra kendime gelirim çünki :ehe
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Sen yine Erol evgini dinle o zamana kadar :ehe
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
öyle yapcaz artık :ehe
 
mstf_l

mstf_l

Üye
bir ay sonra da iki ay olur o
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
niye :d:
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Bozuk para biriktirme sakın.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Saymakla kim uğraşçak. Böyle bir haber işitmiş ya da görmüştüm. Adamın biri tonlarca bozuk para biriktirmiş. Oğullarına miras kalmış. Oğulları o tonlarca bozuk parayı nasıl saycak :hmmm. Demek istediğim alışkanlık yapıyor :ehe
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
konuyu hortlatıyom gençler :hayalet:
:d:
 

Hasan

Üye
────────────────────░███░
───────────────────░█░░░█░
──────────────────░█░░░░░█░
─────────────────░█░░░░░█░
──────────░░░───░█░░░░░░█░
─────────░███░──░█░░░░░█░ ───────░██░░░██░█░░░░░█░
──────░█░░█░░░░██░░░░░█░
────░██░░█░░░░░░█░░░░█░
───░█░░░█░░░░░░░██░░░█░
──░█░░░░█░░░░░░░░█░░░█░
──░█░░░░░█░░░░░░░░█░░░█░ ──░█░░█░░░█░░░░░░░░█░░█░
─░█░░░█░░░░██░░░░░░█░░█░
─░█░░░░█░░░░░██░░░█░░░█░
─░█░█░░░█░░░░░░███░░░░█░
░█░░░█░░░██░░░░░█░░░░░█░
░█░░░░█░░░░█████░░░░░█░ ░█░░░░░█░░░░░░░█░░░░░█░
░█░█░░░░██░░░░█░░░░░█░
─░█░█░░░░░████░░░░██░
─░█░░█░░░░░░░█░░██░█░
──░█░░██░░░██░░█░░░█░
───░██░░███░░██░█░░█░ ────░██░░░███░░░█░░░█░
──────░███░░░░░░█░░░█░
──────░█░░░░░░░░█░░░█░
──────░█░░░░░░░░░░░░█░
──────░█░░░░░░░░░░░░░█░
──────░█░░░░░░░░░░░░░█░ ████──░█░████░░░░░░░░█░
█──█──████──████░░░░░█░
█──█──█──█──█──████████
█──█──████──█──█──────█
█──█──█──█────██──██──█
█──████──█──█──█──────█ █─────█──█──█──█──█████
███████──████──█──────█
──────████──███████████
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
hortlatmayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt