belle geldi şarj sorunu başladı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cabal21

cabal21

Üye
    Konu Sahibi
belle geldi şarj sorunu başladı
belle geldi benim telefon gene sarj sorunu çekmeye başladı. üstelik bazen kendi kendine internete bağlanmaya çalışıyor._ çözüm bilen var mı.
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
ayarlarını kontrol arkadasım ben n8e belle yükledikten sonra yüzde elli farketti nerdeyse daha uzun gidiyo şarzım
 

ozell91

Üye
bende şarj sorunu başladı ya..
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Şarj belle de hiç olmadığı kadar iyi oldu bende, anna ve önceki sürümlerde 24 saat max süresi varken belle de 24 içinde %80'e düşüyor henüz denemedim ama normal kullanımla 3 gün gidecek gibi görünüyor bende.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
benim şarj sorunum whatsappdan ötürü..kalibrasyon yapacam bakalım fark edecek mi..
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
belle geldi benim telefon gene sarj sorunu çekmeye başladı. üstelik bazen kendi kendine internete bağlanmaya çalışıyor._ çözüm bilen var mı.

bildirimler penceresındeki mobil veriyı kapat

----------Eklendi @ 18:09:37 ---------- Yazıldı @ 18:06:10 ----------

bende şarj sorunu başladı ya..

bul vidgetı ve comminıcator da acik yazanları kapat bırde microsoftun yeni uygulamalarıni yukledin mi
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Kalibrasyonun farkını gören arkadaş varsa yazabilir mi bana ispatıyla ?
 
realdreamss

realdreamss

Üye
batarya programları var onları denemelisin ( battery extender)
 

bozztigerland

Üye
bir saat olmadan bir dış düştü ya 3 tane batarya ile geziyorum ama internette bir saat olmadan şarj bir dış düştü normal mi acaba
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
bul ve commınicatıon dakı ayarlardan hepsinı kapalı yap microsoft apps ı yukledıysen ordaki lync sureklı açık kalıyo
 

bozztigerland

Üye
hepsini yaptım microsoft ta sabah yükledim geri kaldırdım
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
lync de kayboldumu menüden
 

bozztigerland

Üye
Evet tamamen kaldırdım hepsini şu anda telden yazıyorum ve batarya monitör de yüzde 50 diyor 1 saat oldu
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
bellede hemen hemen %50 artış var ;)
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
arkadaşlar ilk yükledigimde cok yemişti şarjı comm... adını tam bilmiyom bakamam simdi o işte :D onun ayarlarını kapatın veya kaldırabilirsiniz psilocla ilgili olan uygulamaları kaldırın arkaplanda calısıyor annadada böyleydi cok şarj yiyor wifiyi kullanmadıgınız zaman perdeyi indirip kapatın mobil veriyi kullanmasanız bile baglantı isteyen uygulamaların ayarlardan baglantı istemesini kapatın tarayıcı ayarlarından baglantıyı gerektiginde sor yapın mobil veri kapalı olsa bile yukarıda baglanılamadı diyor yani telefon baglantı aradıgı için yine şarjı yiyor ev ekranlarıda ne kadar cok olursa o kadar şarj yiyor bi de bul diye bişey olacak onu bulun ayarlarından otomatik başlatı kapatın ..
 
Onnurda

Onnurda

Üye
aynı sorun...
 
septisist

septisist

Üye
aynı sorun bende de var kalibrasyon yapacam bakalım, onun da işe yarayacağını sanmıyorum ama:off:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt