belle geldi benim telefon gene sarj sorunu çekmeye başladı. üstelik bazen kendi kendine internete bağlanmaya çalışıyor._ çözüm bilen var mı.
bende şarj sorunu başladı ya..
benim şarj sorunum whatsappdan ötürü..kalibrasyon yapacam bakalım fark edecek mi..
batarya programları var onları denemelisin ( battery extender)
Evet tamamen kaldırdım hepsini şu anda telden yazıyorum ve batarya monitör de yüzde 50 diyor 1 saat oldu
onun ayarlarını kapatın veya kaldırabilirsiniz psilocla ilgili olan uygulamaları kaldırın arkaplanda calısıyor annadada böyleydi cok şarj yiyor wifiyi kullanmadıgınız zaman perdeyi indirip kapatın mobil veriyi kullanmasanız bile baglantı isteyen uygulamaların ayarlardan baglantı istemesini kapatın tarayıcı ayarlarından baglantıyı gerektiginde sor yapın mobil veri kapalı olsa bile yukarıda baglanılamadı diyor yani telefon baglantı aradıgı için yine şarjı yiyor ev ekranlarıda ne kadar cok olursa o kadar şarj yiyor bi de bul diye bişey olacak onu bulun ayarlarından otomatik başlatı kapatın ..
