belle kesin olarak geldi

Sponsorlu Bağlantılar

erollcelik

erollcelik

Üye
Geldiği zaman gelmiş olur.Nasıl?
 


mmb7982

mmb7982

Üye
Müşteri temsilcilerinin her biri bir başka konuşuyor, ne dediklerini bilmiyorlar.

Bence bu da nokia Türkiyenin ne kadar sorumsuz ve son tüketiciye ne kadar değer verdiğinin en büyük ispatıdır. tek dertleri sürekli piyasaya telefon sürmek gelsin paralar gelsin paralar.tamamen duygusal yani dertleri.sonuç olarak bu da nokia Türkiyeye olan güveni yitirmekten öteye gitmiyor.bende telefonu aldığım ay n8 belle kullanan bi arkadaşımla nokia care e gidip orjinal belle hakkında soru sormuştukta resmen yüzümüze aval aval bakmıştı hepsi bizden cahil birader.forumlarda neler dönüyo onlar nerelerde.neyse o veya bu ama yaptıkları ayıptır.aslında nokia ve nokia Türkiye mantığıda birbiriyle paralel.geçen bi arkadaş nokianın piyasada en çok telefon satan firma olduğuna dair bir konu açmıştı en çok satandan 70 milyon fazla satmış diyordu yanlış hatırlamıyorsam.arkadaş ya bide bu vurdumduymazlıklığı bırakıp insanları tatmin etse neler olur artık bilemiyorum.kısacası özellikle blackhawkın dediği gibi en azından müşteri temsilcilerinin dediklerinin birbirini tutması lazım bence.bilmiyorsa verilen bir bilgi yok bilmiyorum bu kadar basit.yalan dolan haber at piyasaya sonra geri çekil.anlamıyorum ve anlayacağımıda sanmıyorum bu nokia mantığını...
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Usta kesinse süper.Giden TLne sağlık.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
marsharun

marsharun

Üye
Çok sevindim bu habere teşekkürler. İnşallah nokia destek hattından bir kazık yemeyiz:)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
şu anda bikaç ülkede baslamış dagıtım belle dosyalarını arıyoruz konusunda paylasıldı bikaç kilide destek hattını aramış dagıtıma basladı güvenlik açısından ürün kodlarına göre sırayla gelcek demişler
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
hakan_710

hakan_710

Üye
şu anda bikaç ülkede baslamış dagıtım belle dosyalarını arıyoruz konusunda paylasıldı bikaç kilide destek hattını aramış dagıtıma basladı güvenlik açısından ürün kodlarına göre sırayla gelcek demişler
haber doğrudur inanmayan 4443665 i arayıp bilgi alsın. haber için teşekkürler ;)
 
DxTR90

DxTR90

Üye
şu anda bikaç ülkede baslamış dagıtım belle dosyalarını arıyoruz konusunda paylasıldı bikaç kilide destek hattını aramış dagıtıma basladı güvenlik açısından ürün kodlarına göre sırayla gelcek demişler

eyvallah usta bilgi için :D buarada ismin çok güzel:pro:
 
hakan_710

hakan_710

Üye
Hakan soramadık senin telefon ne alemde...
anna yükleyip vermişler sanki içinde farklı bi sürüm vardı :D ekrandaki çizgiler de ekranın özelliği dedi teknisyen. bellenin şerefi :bira: bişey demiyorum yoksa :gun1:
 

blackcemre

Üye
Bu gerçek ise bu bilgi yaşadık arkadaşlar.Yine bir hayal kırıklığı istemiyorum.
 
FlaxLy

FlaxLy

Üye
Kesin geldi diye konu açılıyor. Aradan 2 saat geçiyor yine yok :hmmm :oku
 
  • Beğen
Tepkiler: mmb7982
Febris

Febris

Üye
iyi oo zaman :) yarın okula gtmeyıp suite basında beklıcem :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ravenas
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
_ardaa

_ardaa

Üye
anna yükleyip vermişler sanki içinde farklı bi sürüm vardı :D ekrandaki çizgiler de ekranın özelliği dedi teknisyen. bellenin şerefi :bira: bişey demiyorum yoksa :gun1:

Demiştim ben anna yükleyip verirler sağlık olsun
 


Üst Alt