arkadaslar nokia destek hattı bugün itibarıyla belle güncellemesi geldi yarından itibaren sadece suitele gübcelleyebilirsiniz dedi
nokia türkiye destek hattını aradıysan o salakların hiç bir şeyden haberi yok..arkadaslar nokia destek hattı bugün itibarıyla belle güncellemesi geldi yarından itibaren sadece suitele gübcelleyebilirsiniz dedi
wi fi üzerinden güncelleyemicekmiyiz ozmn :S
nokia türkiye destek hattını aradıysan o salakların hiç bir şeyden haberi yok..
nokia türkiye destek hattını aradıysan o salakların hiç bir şeyden haberi yok..
Koca bir yalan
sende bir yılan
Koca bir yalan
sende bir yılan
