Soru: Nokia 603 4-5 sene götürebilir mi? Telefonun herhangi bir karakteristik sorunu, mevcut mu?
Mesela Nokia 500 web tarayısında gecikmeler var, telefonun arabiriminde de biraz geç cevap veriyor.
C6-01 ile ilgili kulaklık problemi yaşayanlar mevcut.
C5-03 ile ilgili genel yavaşlık problemi mevcut diyorlar.
Samsung Galaxy Y'ye ekran çözünürlüğü çok düşük olduğu için sınırlı sayıda uygulama kurulabilir deniyor.
Huawei U8800 Ideos X5'te özel romlar kullanılmazsa telefonun bir iki sorunu kalıyormuş. Kullanılırsa da başka bir pürüz ortaya çıkıyormuş.
Samsung'un qwerty modelinde trackpad çok hassas olduğu için telefon kendi kendine işlem yapıyormuş(yukarıdakilerden ayrı)
Samsung Galaxy Gio ve Ace düşük ram miktaları yüzünden uygulamaları hafıza kartına taşımak gerekiyormuş.
Nokia E5'lerde donma sorunu yaşayanlar var(ciddi sayıda değil)
Nokia 603 ile ilgi çok bilgi mevcut değil, telefon kağıt üzerinde Samsung Star gibi iyi duruyor. Ancak yeni bir telefon faciası olmasını istemiyorum. Bu modelle ilgili herhangi bir sorun yaşayanınız var mı?
Biraz uzun oldu yazınca kaptırmışım kusura bakmayın...