ozaman napıyoruz hafta sonuna güzel bi cfw istiyoruz eksiksiz ev ekranlı attaki bar da olsun bide fotoğraflar c6 daki gibi olsun mesajlarda n8 ifadeleri kullanılsın

ama mutlaka ev ekranı olsun kardeşim
Widget ev ekranında alttaki barı eklemeyi bulamadım. Kime sorduysam da çözümünü bilmiyor. Ekleyince telefonun flash versiyonu bozuluyor. Flahs bozulunca internette youtuba girersen tarayıcı atıyor. Flash fixi yapınca alttaki bar kayboluyor. Bunu düzeltmem imkansız gibi görünüyor
Fotoğraflar c6 gibi olamaz nasıl olsun symbian geliştiricisi olmak gerek onun için. Hem bunun nesi eksik
Mesajlara da n8 ifadeleri OFW de eklenemez port edilemedi çok denendi.
Flash ev ekranı olarak elimden gelen anca bu. İlk kez denedim bunu. Haftasonu yazılım çıkartırsam flash ev ekranı eklemeyeceğim. Çok hata verdi çokuğraştırdı sıyıracaktım kafayı nerdeyse

Ses komutları üzerinde çalışacağım. Bir de dokunmatik hassasiyeti ve birkaç küçük modlama üzerinde çalışabilirim. Çok zamanım olsa Omnia ekranını çözmeye çalışırdım fakat kimse yapamadığına göre, vardır bir nedeni. Benden çok daha ustalar var forumda ben daha onların yanında amatör sayılırım. Yaza kadar 5800 ile uğraşanlar kalırsa eğer, temmuzdan sonra videolu sıfırdan OFW düzenleme anlatımı yapmayı düşünüyorum bildiğim kadarıyla. Ama telefonun modası geçti geçecek

Şu telefonu 2 sene önce almış olsaydım belki şimdiye yapmış olurdum

Benim mantığımda 5800 kullanmayı seven, yazılım hoşuna gidip te kullanan beğenen herkese teşekkürlerimi sunarım.