Nokia 5800 CFW Proxpress V3.1 Final 5800 Ofw V60 Mod [core Edit]

Sponsorlu Bağlantılar

hasan0692

Üye
bende ev ekranı beyaz şekilde açıldı :)
 


karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
bende ev ekranı beyaz şekilde açıldı :)


Bunu direkt hafıza kartına at sonra ev ekranını seç:) flash ev ekranını hafıza kartına kopyalamamıştır büyük ihtimalle. Diğer ev ekranlarında sıkıntı yok ama değiştirebilirsin.

Belle ev ekranı:



Başka sıkıntı var mı?
 

hasan0692

Üye
şu anda yok ama samsung ev ekranını atsak bu şekilde çalışırmı :)

----------Eklendi @ 22:43:10 ---------- Yazıldı @ 22:36:18 ----------

aha denedim oldu :) :)
 

ali_63kal

Üye
bakıyoruz
 

hasan0692

Üye
valla kardeşim helal olsun sana ya binlerce kez :)
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
valla kardeşim helal olsun sana ya binlerce kez :)

Altta bar yok Samsung ev ekranını kullanınca ama. Arama ekranına ulaşamazsın:) rehberden ararsın ya da dialpad diye bir program var autoinstaller yükleyince geliyor. Onu kullanırsın:)

----------Eklendi @ 23:11:20 ---------- Yazıldı @ 23:08:03 ----------

Flash ev ekranını istemeyen olursa kaldırıp, haftasonuna daha temiz bir yazılım yapabilirim. Şimdi bunu kullanın da. 1 kişi bile isterse yapıcam :) Ses komutları üzerinde de çalışırım o zaman haftasonu bir gelsin de.

O açılış ta beyaz ekran olayı da olmazdı biraz test etseydim ama aceleye getirdiniz bana test edemeden upload yaptım:) tester siz oldunuz bu arada. görüşleriniz benim için önemli şimdi.
 

hasan0692

Üye
ozaman napıyoruz hafta sonuna güzel bi cfw istiyoruz eksiksiz ev ekranlı attaki bar da olsun bide fotoğraflar c6 daki gibi olsun mesajlarda n8 ifadeleri kullanılsın :D ama mutlaka ev ekranı olsun kardeşim :)
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
ozaman napıyoruz hafta sonuna güzel bi cfw istiyoruz eksiksiz ev ekranlı attaki bar da olsun bide fotoğraflar c6 daki gibi olsun mesajlarda n8 ifadeleri kullanılsın :D ama mutlaka ev ekranı olsun kardeşim :)

Widget ev ekranında alttaki barı eklemeyi bulamadım. Kime sorduysam da çözümünü bilmiyor. Ekleyince telefonun flash versiyonu bozuluyor. Flahs bozulunca internette youtuba girersen tarayıcı atıyor. Flash fixi yapınca alttaki bar kayboluyor. Bunu düzeltmem imkansız gibi görünüyor:)

Fotoğraflar c6 gibi olamaz nasıl olsun symbian geliştiricisi olmak gerek onun için. Hem bunun nesi eksik:)

Mesajlara da n8 ifadeleri OFW de eklenemez port edilemedi çok denendi.

Flash ev ekranı olarak elimden gelen anca bu. İlk kez denedim bunu. Haftasonu yazılım çıkartırsam flash ev ekranı eklemeyeceğim. Çok hata verdi çokuğraştırdı sıyıracaktım kafayı nerdeyse:) Ses komutları üzerinde çalışacağım. Bir de dokunmatik hassasiyeti ve birkaç küçük modlama üzerinde çalışabilirim. Çok zamanım olsa Omnia ekranını çözmeye çalışırdım fakat kimse yapamadığına göre, vardır bir nedeni. Benden çok daha ustalar var forumda ben daha onların yanında amatör sayılırım. Yaza kadar 5800 ile uğraşanlar kalırsa eğer, temmuzdan sonra videolu sıfırdan OFW düzenleme anlatımı yapmayı düşünüyorum bildiğim kadarıyla. Ama telefonun modası geçti geçecek :) Şu telefonu 2 sene önce almış olsaydım belki şimdiye yapmış olurdum:) Benim mantığımda 5800 kullanmayı seven, yazılım hoşuna gidip te kullanan beğenen herkese teşekkürlerimi sunarım.
 

hasan0692

Üye
nese artık bunla idare ederiz saol yinede dostum ellerin dert görmesin en aznıdan diğer çok bilmişler gibi değilsin net bi cevap veriyosun diğerleri onuda vermiyor bundan sonra takipçinim haberin ola :)
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
nese artık bunla idare ederiz saol yinede dostum ellerin dert görmesin en aznıdan diğer çok bilmişler gibi değilsin net bi cevap veriyosun diğerleri onuda vermiyor bundan sonra takipçinim haberin ola :)

Estağfurullah, fakat öyle deme. Birşeyler yapmak için emek sarfediyor CFW yapımcıları, gelen olumlu yorumlar onları ne kadar mutlu ediyorsa da olumsuz bir yorum, mantıksız bir cevap, ardı arkası kesilmeyen istekler, özel mesajlar bazen insanlarda sabır yetmezliği yapabiliyor. Benim bile bile -bu kadar sakin ve sabırlı olmama rağmen- bazen sert uslüb kullanarak cevap vermişliğim olmuştur. Bu yüzden bu işlerle uğraşanları hoş görmek lazım, onların kalplerini kırmadan tatlı bir dille sıkıntılarımızı iletmek lazım. Bu şekilde olursa CFW yapımcıları daha da gaza gelerekten daha özenli çalışmalar yapabileceklerdir.

Herkese iyi geceler...
 

serkan

Üye
Üstadım, isteğim üzerine açılış ekranını ve temayı tekrardan düzenlediğin için sana ne kadar teşekkür etsem az. FW'de bir sorun olmadığını düşünüyorum. Uzun zamandır böyle bir fw bulamamıştım, epey bir zaman bu firmwareyi kullanırım artık. Tekrardan çok teşekkür ediyorum. Allah, işlerini rast getirsin.
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Üstadım, isteğim üzerine açılış ekranını ve temayı tekrardan düzenlediğin için sana ne kadar teşekkür etsem az. FW'de bir sorun olmadığını düşünüyorum. Uzun zamandır böyle bir fw bulamamıştım, epey bir zaman bu firmwareyi kullanırım artık. Tekrardan çok teşekkür ediyorum. Allah, işlerini rast getirsin.

Amin! Cümlemizin... Böyle düşünceler oldukça desteğim her zaman sizlerle olacaktır. Kullan, test et, varsa bir eksiği gediği onu da düzenlemeye çalışırım. :)
 
dj_onur

dj_onur

Üye
Üstad sen yapmsn öyle ofw degl mi bu? ;)
 

iso88

Üye
ben hiç birşey bilmiyorum şuanda denesem en kolay şeklde nasıl yüklerim video fln varmı cok cahl kaldım :))
 

hasan0692

Üye
hafta sonuna cfw çıakrsann ofw değilde olurmu :) böyle yapsan fotoğrafları bide c5 tuş kilidi eklesen bu benim daha çok hoşuma gidiyo :) ev ekranını c6 daki gibi yapsan :) önerilerim bunlar düşünürsen :)
 

ali_63kal

Üye
Fotolar icin programı gömmesen,ayrıca versen iyi olur
 

hasan0692

Üye
burda v60 yazıyo ama anlamadım pek bi bak derim :)
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
hafta sonuna cfw çıakrsann ofw değilde olurmu :) böyle yapsan fotoğrafları bide c5 tuş kilidi eklesen bu benim daha çok hoşuma gidiyo :) ev ekranını c6 daki gibi yapsan :) önerilerim bunlar düşünürsen :)

c6 yazılımı üzerinde hiç çalışmadım. Çok hatası var çok fix uygulamak lazım sıfırdan dbaşlayacak olursam ohoo yaza kadar anca kararlı bir sürüme ulaşırım. Saçma sapan şeyler çıkar yaparsam hep. Forumda zaten kendisini kanıtlamış c6 yazılımları var. Onları alternatif kullanabilirsin. Fotoğraflar konusuna bakarım ama çok yavaş ve gereksiz bir uygulama o sırf hava yani:) c5 tuş kilidinden nefret ediyorum hayatta koymam:D

Fotolar icin programı gömmesen,ayrıca versen iyi olur

bakarım da internete yazsan çıkar:) Nokia Photo Browser 3d.sis falan diye:)

burda v60 yazıyo ama anlamadım pek bi bak derim :)

bu sürümü yükleme sakın v60.2.004 bu. Daha türkiyeye böyle bir güncelleme gelmedi eskisine dönemezsin. Telefon Downgrade yaparken çöker boşuna masraf çıkar. Flash atmayla düzelmez servislik olur.


----------Eklendi @ 22:30:43 ---------- Yazıldı @ 22:29:41 ----------

Çok yorgunum kusura bakmayın daha ayrıntılı cevap yazardım ama şimdilik bu kadar.

----------Eklendi @ 22:31:42 ---------- Yazıldı @ 22:30:43 ----------

ben hiç birşey bilmiyorum şuanda denesem en kolay şeklde nasıl yüklerim video fln varmı cok cahl kaldım :))

Hocam forumda anlatımları mevcut. Biraz seni araştırmaya, konu okumaya teşvik ediyorum:)
 

hasan0692

Üye
yardımcı olabilmek adına bunları paylaşıyorum kardeşim :)
 


Üst Alt