Nokia 5800 CFW Proxpress V3.1 Final 5800 Ofw V60 Mod [core Edit]

Sponsorlu Bağlantılar

karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi


ali_63kal

Üye
ö.m atarmısın bitince
 

hasan0692

Üye
valla ne diyim helal olsun binlercekez süpersin tek çıkarda ne zaman istersen ne zaman çözüm bulursan seni takipteyim 7/24 :) gerçekten saol kardeşim :)
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi


Final sürüm bu arkadaşlar konu yeniden düzenlenecektir.
 
JRValantin3

JRValantin3

Üye
Hata buldum :D. Başlık ta 1. ayın 24 ü yazıyo daha bugün 23 ü :D. İnsanları kandırmaya utamiyirmisin lo :D
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Hata buldum :D. Başlık ta 1. ayın 24 ü yazıyo daha bugün 23 ü :D. İnsanları kandırmaya utamiyirmisin lo :D

Yarından geldim o derece :) Yanlış yazmışım bişi olmaz:) yarın konuyu düzenlerim tam olur:)
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
tamam kardeşim şaşırdım bende :D 24 ünde işlerim vardı :D 24 yazınca afalladım bi an :D

dün flash atarken telefonumu 24 diye ayarlamışım o yüzden yanlış oldu. Düzelttim şimdi başlığı. Konuyu düzenlemeye üşendim şimdi ama:)
 

hasan0692

Üye
hemmen deniyorum müdür :)
 

ali_63kal

Üye
hasan kardeşim rompatcher çalışıyo mu sende
 

hasan0692

Üye
evet az önce patchları aktif ettim
 

ali_63kal

Üye
bende sıkıntı var patchleri aktifleyip oto başlata alıyorum restart edince herşey başa dönüyor çözüm nedir bu işe
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
ses komutlarından kaynaklanıyor olabilir. Ses komutlarını kullanmıyorsanız kaldırayım yeniden upload edeyim.
 

ali_63kal

Üye
tmm olur bekliyorum nasıl kaldıracağımı söylersen bende kaldırabilirim
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
ayrıca Flash ev ekranı da ekledim kendime onu koyayım isterseniz. ( Omnia malesef olmuyor belle Flash ev ekranı var)
 

ali_63kal

Üye
olur onu da koy onu koyunca normal ekrana bişey olmuyo dimi default gelene
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
sadece formattan sonraki ilk açılışta Flash ev ekranıyla açılıyor değiştirebiliyorsun ayarlardan. parmak kullanımı ev ekranı da var ayrıca. Rehber çubuğu ev ekranı yerinde duruyor değiştirmedim onu. :) 17 dk sonra yeni link gelecek

----------Eklendi @ 20:01:33 ---------- Yazıldı @ 19:55:25 ----------

olur onu da koy onu koyunca normal ekrana bişey olmuyo dimi default gelene

rompatcher dışında başka hata yok di mi düzelttim ekliyorum.
 

hasan0692

Üye
şu lanet omnia ekranı olsaydı çok iyi olurdu ya vay sansıma :) ama sadece omnia ekranımı var hani diğer samsunglardaki ekranda olur :)

----------Eklendi @ 20:30:34 ---------- Yazıldı @ 20:26:18 ----------

semih kardşeim bi google görsellerde aratsana samsung vidget 5800 v60 diye bikaçtane var fakat yazılımı 51 yada 50 :)
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
şu lanet omnia ekranı olsaydı çok iyi olurdu ya vay sansıma :) ama sadece omnia ekranımı var hani diğer samsunglardaki ekranda olur :)

----------Eklendi @ 20:30:34 ---------- Yazıldı @ 20:26:18 ----------

semih kardşeim bi google görsellerde aratsana samsung vidget 5800 v60 diye bikaçtane var fakat yazılımı 51 yada 50 :)

Omnia widget için browser sorununu çözebilen yok. fakat benim yazımımda çalışıyor ama altta menü bar yok bu sefer istersen indirip direk E ye atarsan gadget.sfw olarak çalışır.
bütün flahs ev ekranları çalışıyor sıkıntı yok:)




Buyrun yeni link
 
memoli79

memoli79

Üye
:tşk:
 


Üst Alt