Ofw de tus kilit var keylock u nedn attn anlamadm?
Nokianın kendi yazılımı varken neden uğraşıyorsunki..N8 tema yükleyince iconlar n8 iconlu oluyor zaten.Anlamış değilim.Açıklarmısın lütfen neden gerek duydun bunlara anlamadım![]()

Yukardaki soruyu biraz abes buldum kilit olayını...Bende şaka olsun diye yazdım..Çok ilginç sorular soruluyor yazılım çıkartana ALLAH kolaylık versin![]()
ben de diyorum bu atacan başka atacan mı
Soruyorlar ne yapalım ya olsun bilmediklerinden soruyorlardır. Beğenmeyen olursa zaten yüklemez di mi hocam. Hani ben kendi çapımda benim gibi kullanmayı seven 3 5 kişi varsa da, kullansınlar faydalı olayım diye uğraşıyorum. Zaten yazılım yapan herkes bunun için uğraşıyor
Şu KPSS işi olmasa daha neler yapıcam ama zaman bulamıyorum ki
Neyse herkese iyi günler ya
Usta Anna İkon İçin Teşekkürler Birde Tam Ekran Menü Nasıl Yapabilirim Anlatırsan Memmun Olurum
lüzum görmediğim için onu öğrenmedim hiç.
Usta Ben tam ekran menu derken genisletilmis menuyu kastetmistim yaptim ama sonra kaldirdim demissin nasil yapabilecegimi anlatabilirsen memmun olurum simdiden tesekkurler
bu kadar.Ofw Nedir Ne Anlama Gelir ?

@karikaturizma abi rofs rofs diyolar ne demek istiyorsunuz rofs diyerekBide 2 diye sıfatlandırma yapmışlar rofs mu daha iyi yoksa rofs2 mi bilgilendirirsen sevinirim.Kolay gelsin sabırınıza
![]()

Orjinalliği ve sadeliği seven biriyim. Tam aradığım bir fw olmuş gerçekten. Emeğine sağlık hala kullanıyorum. Sadece açılış ekranı hoşuma gitmedi. Açılış ekranını nasıl değiştiririm yardım edebilirmisin?
Bildrm wıdget i olmadan sohbet ne ise yarar ki?
müthiş olmuş eline sağlık gerçekten

