Nokia 5800 CFW Proxpress V3.1 Final 5800 Ofw V60 Mod [core Edit]

Sponsorlu Bağlantılar

esqalsiz

esqalsiz

Üye
Ofw de tus kilit var keylock u nedn attn anlamadm?
 


karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Atacan-

Atacan-

Üye
Nokianın kendi yazılımı varken neden uğraşıyorsunki..N8 tema yükleyince iconlar n8 iconlu oluyor zaten.Anlamış değilim.Açıklarmısın lütfen neden gerek duydun bunlara anlamadım :)
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Nokianın kendi yazılımı varken neden uğraşıyorsunki..N8 tema yükleyince iconlar n8 iconlu oluyor zaten.Anlamış değilim.Açıklarmısın lütfen neden gerek duydun bunlara anlamadım :)

ben komple soruyu anlamadım???

amaç hangi temayı yüklersen yükle n8 icon olması nesini sordun bunun atacan yapma sende bari:)
 
Atacan-

Atacan-

Üye
Yukardaki soruyu biraz abes buldum kilit olayını...Bende şaka olsun diye yazdım..Çok ilginç sorular soruluyor yazılım çıkartana ALLAH kolaylık versin:)
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Yukardaki soruyu biraz abes buldum kilit olayını...Bende şaka olsun diye yazdım..Çok ilginç sorular soruluyor yazılım çıkartana ALLAH kolaylık versin:)

sen varya alemsin:) ben de diyorum bu atacan başka atacan mı :D Soruyorlar ne yapalım ya olsun bilmediklerinden soruyorlardır. Beğenmeyen olursa zaten yüklemez di mi hocam. Hani ben kendi çapımda benim gibi kullanmayı seven 3 5 kişi varsa da, kullansınlar faydalı olayım diye uğraşıyorum. Zaten yazılım yapan herkes bunun için uğraşıyor:) Şu KPSS işi olmasa daha neler yapıcam ama zaman bulamıyorum ki:) Neyse herkese iyi günler ya:)
 
  • Beğen
Tepkiler: tragos

halittosun

Üye
Usta Anna İkon İçin Teşekkürler Birde Tam Ekran Menü Nasıl Yapabilirim Anlatırsan Memmun Olurum
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Usta Anna İkon İçin Teşekkürler Birde Tam Ekran Menü Nasıl Yapabilirim Anlatırsan Memmun Olurum

bilmiyorum hocam modlama bölümünde sor istersen:) lüzum görmediğim için onu öğrenmedim hiç.:)
 

halittosun

Üye
Usta Ben tam ekran menu derken genisletilmis menuyu kastetmistim yaptim ama sonra kaldirdim demissin nasil yapabilecegimi anlatabilirsen memmun olurum simdiden tesekkurler
 
Myömer

Myömer

Üye
Ofw Nedir Ne Anlama Gelir ?
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Usta Ben tam ekran menu derken genisletilmis menuyu kastetmistim yaptim ama sonra kaldirdim demissin nasil yapabilecegimi anlatabilirsen memmun olurum simdiden tesekkurler



rardan çıkan dosyayı rofs2 nin içerisine at paketle:) bu kadar.

----------Eklendi @ 00:07:48 ---------- Yazıldı @ 00:04:25 ----------

Ofw Nedir Ne Anlama Gelir ?

OFW Orginal Firmware demektir yani orjinal yazılım demek. 5800 ın kendisinde bulunan yazılımdır. CFW ise N97, C6 gibi modellerin yazılımlarının 5800 a uyarlanarak (port edilerek) yüklenmesidir. Bazı iyi yanları vardır, bazı kötü yanları. Kimi insan c6 yazılımlarını sever, kimisi de OFW den vazgeçemez.

Daha fazla bilgi için Google amcaya sor o bunları benden iyi biliyor:)
 
esqalsiz

esqalsiz

Üye
Siliyosan adam gibi ustekı yorumu da sil adamı çileden ckartma !
 
Atacan-

Atacan-

Üye
@karikaturizma abi rofs rofs diyolar ne demek istiyorsunuz rofs diyerek:) Bide 2 diye sıfatlandırma yapmışlar rofs mu daha iyi yoksa rofs2 mi bilgilendirirsen sevinirim.Kolay gelsin sabırınıza :)
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
@karikaturizma abi rofs rofs diyolar ne demek istiyorsunuz rofs diyerek:) Bide 2 diye sıfatlandırma yapmışlar rofs mu daha iyi yoksa rofs2 mi bilgilendirirsen sevinirim.Kolay gelsin sabırınıza :)

rofs mofs yalan boşverelim fosur fosur uyuyalım:)
 

serkan

Üye
Orjinalliği ve sadeliği seven biriyim. Tam aradığım bir fw olmuş gerçekten. Emeğine sağlık hala kullanıyorum. Sadece açılış ekranı hoşuma gitmedi. Açılış ekranını nasıl değiştiririm yardım edebilirmisin?
 
dj_onur

dj_onur

Üye
Bildrm wıdget i olmadan sohbet ne ise yarar ki?
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Orjinalliği ve sadeliği seven biriyim. Tam aradığım bir fw olmuş gerçekten. Emeğine sağlık hala kullanıyorum. Sadece açılış ekranı hoşuma gitmedi. Açılış ekranını nasıl değiştiririm yardım edebilirmisin?

Yeni açılış ekranlı lite sürüm için çalışmalara başlayacağım. Bu süre içerisinde kullanıcıların fikrine göre hareket etmeyi düşünüyorum. O sırada nasıl değişeceğini anlatırım.

----------Eklendi @ 19:21:48 ---------- Yazıldı @ 19:20:59 ----------

Bildrm wıdget i olmadan sohbet ne ise yarar ki?

Çok işe yarar...
 
amficci

amficci

Üye
müthiş olmuş eline sağlık gerçekten
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi

hasan0692

Üye
yaa ALLAH rızası için samsung vidgetde koy ya omnia ekranı gibi gözünü seviyim :))
 


Üst Alt