1 yıl veya dha fazla
Kardeşim o zaman şöyle diyeyim 1 yıl sonra Carla güncellemesi gelince 701 ile N8'in işlemci farkları çok büyüyecek.C6-00 ile C7 gibi olucak.Hadi N8'e de bir şeyler geldi güncelleme ile.Çoğu oyunu-uygulamayı açamayacak işlemci farkından dolayı.Açsa bile stabil çalışmayacak.Ayrıca benim gibi garantisi bitene kadar kullanıcaksan NFC o zamanlara kadar değerlenmiş olacak.Ben şimdiden çok değerlenicek buralar diyorum
Eğer telefonu 1 yıldan az kullanıcak olsaydın 701 ile N8'in farkı şuan hiç belli olmuyor çünkü ikiside Belle kullanıcak, uygulamalar bütün belle telefonlar için yapıldığından N8'de nasibini alıyor.Kamerası sayesinde de şuan daha yüksek bir fiyatta çünkü şuan kullanım olarak aynı kamera olarak daha iyi bir cihaz.
arkadaşım beni yanlış anlamışsın ben sadece arkadaş eksilerini artılarını görsün diye verdim amacım tartışma çıkartmak değil sadece ben kendi fikrimi söyledim
Hocam yanlış anlamışsın beni.N8 güzel telefon özellikle tasarımı bende tartışmak için yazmadım mesajı sadece görüşlerimi bildirdim.Zamanında çok düşündüm N8 kamerası tasarımı 701 işlemcili bir telefon çıksa diye

çıkarsa elimdekini ne yapar eder satıp onu alırım ama nerde öyle telefon...