Honda-VTI
Üye
Yazıcı driver yükleme sorunu!!!
Yeni bir yazıcı aldım 2 tane cd çıktı 1. cdyi yükledikten sonra 2. yi istiyor sonra pc kapanıp açılacak diyor kapanıp açıldığında ramı sayıp siyah ekranda DEVİCE 01 yazıyor reset çekiyorum aynı yerde takılıyor.Yazıcıyı usb den çıkarıyorum herşey normale dönüyor.Bu neden olabilir bir fikri olan var mı acaba?Teşekkürler.
Saygılarımla...
Saygılarımla...
