Yazıcı driver yükleme sorunu!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Honda-VTI

Honda-VTI

Üye
    Konu Sahibi
Yazıcı driver yükleme sorunu!!!
Yeni bir yazıcı aldım 2 tane cd çıktı 1. cdyi yükledikten sonra 2. yi istiyor sonra pc kapanıp açılacak diyor kapanıp açıldığında ramı sayıp siyah ekranda DEVİCE 01 yazıyor reset çekiyorum aynı yerde takılıyor.Yazıcıyı usb den çıkarıyorum herşey normale dönüyor.Bu neden olabilir bir fikri olan var mı acaba?Teşekkürler.

Saygılarımla...
 


kurt bey

kurt bey

Üye
yazıcı usb portunda sorun olabilir. sanırım pcdeki usp portlarda sorun yoktur. imkanın varsa başka pcye bağlayıp dene yazıcıyı. en son çare herzmanki gibi teknik servisinden bilgi ve yardım almaktır tabki.
 

vlknvlkn

Üye
bios ayarlarını konrol edersen iyi olur
 
Honda-VTI

Honda-VTI

Üye
    Konu Sahibi
Ben alıştım milletin böyle saçmalamasına boşver dostum....
 
kurt bey

kurt bey

Üye
bu arada problemin halledebildinmi dostum?
 
chadashh

chadashh

Üye
arkadaşımın dediği gbi usb portunda sorun olabilir ama ram ile ilgili bi sorun da olabilir kontrol etmen lazım ;)
 


Üst Alt