.BlueTR
Üye
Neden Artık Eskisi Gibi Değil!
Site 2009 dayken temizdi gayet iyiydi.2010 sonlarına doğru gerçekten bozulmaya başladı.Siteye inciciler hücüm edip adı D'le başlayan forum sitesine çevirdiler resmen.ortalık apaçi ve saçma mesajları konularıyla kaynıyor.bence artık bunlara dur demeli.giden arkadaşlarla msn,facebook üstünden haberleşiyorum neden gittiniz vs. diye hepsinin cevabı:SİTE İNCİYE DÖNDÜ VE SAYGI ''0'' ki aynı sebepten dolayı bende gittim.geri geldiğimde belki düzelir diye düşünmüştüm ama yok.Geri geldim diye bir konu açtım cevaplara bak.şimdi biri çıkar sanane der onada diyecek laflarım varda bende kalsınlar...



