Emil_Ceferli
Üye
symbian belle yardim(autostart apps)
Mrb arkadaslar. Dun cikan Belleni e7'me yukledim. her sey guzel. fakat bi sorunum var. telefon acildiginda acilan programlari nasil kapatabilirim? onceden netqin hallediyordu bu isimi. fakat simdi bos sayfa gozukuyor. hic bir uygulama yok yani. ama var. nasil engelleyebilirim? varmi bi cozum? onceden tesekkurler!


C7 belle de netqin çalışıyordu ama.