symbian belle yardim(autostart apps)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
symbian belle yardim(autostart apps)
Mrb arkadaslar. Dun cikan Belleni e7'me yukledim. her sey guzel. fakat bi sorunum var. telefon acildiginda acilan programlari nasil kapatabilirim? onceden netqin hallediyordu bu isimi. fakat simdi bos sayfa gozukuyor. hic bir uygulama yok yani. ama var. nasil engelleyebilirim? varmi bi cozum? onceden tesekkurler!
 


TheMadness

TheMadness

Üye
Mrb arkadaslar. Dun cikan Belleni e7'me yukledim. her sey guzel. fakat bi sorunum var. telefon acildiginda acilan programlari nasil kapatabilirim? onceden netqin hallediyordu bu isimi. fakat simdi bos sayfa gozukuyor. hic bir uygulama yok yani. ama var. nasil engelleyebilirim? varmi bi cozum? onceden tesekkurler!

Başka belle uyumlu antivirüsler işini görür.
 

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
isim verebilirmisin kardesim? hangisini onerirsin? sen hangisini kullaniyorsun?
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Ben kullanmıyorum. Cfw yaparken düzenliyorum zaten başlangıcı.
 

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
tamam. bana hangisini onerebilirsin? hangi antivirusu?
bi de, bizim e7'ler icin cfw yapabilmisin?
 

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
galiba oyle
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
swiss menager pro var onu dene kardes cok işe yarıyo nokia suitte 23 tl ama forumda var bedava onu yükle sen işini görür :oke:
 
SilentOne

SilentOne

Üye
belle ye uygun anti vürüsler çıkıtmı ki ???
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
ben bilmyorum..:bilmm
 

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
bi bakiyim. Tesekkurler.

----------Eklendi @ 17:49:06 ---------- Yazıldı @ 17:24:45 ----------

arkadasim boot manager bulamadim ben nedense. acilista hangi uygulamalarin calisip calistirilmayacagi icin bir secenek ariyorum ben burda yok galiba. nerede? belki ben bulamadim
 
SilentOne

SilentOne

Üye
boş ver ole kalsın ya
 

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
NE ole kalsin kardesim?? ben istemiyorum meselea acilista whatsapp acilsin, ve ya nimbuzz. boyle uygulamalar acilisi geciktirir, rami cok kullanir. gerektiginde ben kendim acarim.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
NE ole kalsin kardesim?? ben istemiyorum meselea acilista whatsapp acilsin, ve ya nimbuzz. boyle uygulamalar acilisi geciktirir, rami cok kullanir. gerektiginde ben kendim acarim.

kendi ayarlarında olması lazım nimbuzz ve whatsappın
 

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
nimbuzzda var da ama nedense gozukuyor islemlerde. ama whatsappda yok
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
dostum whatsapp da çalışmayı engelleyemezsin
hatta sen defalarca activefile gibi programlarla kapatsan da tekrar tekrar kendisini açar ve internete bağlanır öyle nalet bir program
son çare kaldırdım lazım olunca kurarım tekrar

----------Eklendi @ 15:39:14 ---------- Yazıldı @ 15:37:09 ----------

netquini yüklemeden önce yüklediğin programları bulamıyor olabilir belki ama yeni yüklediklerini bulmalıydı en azından :S acaba Belle ile başlangıç programlarının dosya yerini falan mı değiştirdiler de okuyamıyor bu netquin :S
 

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
dostum whatsapp da çalışmayı engelleyemezsin
hatta sen defalarca activefile gibi programlarla kapatsan da tekrar tekrar kendisini açar ve internete bağlanır öyle nalet bir program
son çare kaldırdım lazım olunca kurarım tekrar

----------Eklendi @ 15:39:14 ---------- Yazıldı @ 15:37:09 ----------

netquini yüklemeden önce yüklediğin programları bulamıyor olabilir belki ama yeni yüklediklerini bulmalıydı en azından :S acaba Belle ile başlangıç programlarının dosya yerini falan mı değiştirdiler de okuyamıyor bu netquin :S

whatsapp cok guzel pro. Kullaniyorum. Ama bazen kapatmak gerekir. Meselan uyudugumda ve ya sarj yuzde 10 un altinda olurken. Kapatamiyorum...

----------Eklendi @ 18:10:52 ---------- Yazıldı @ 18:10:21 ----------

kapatiyorum da, fakat autostartdan kaldirilamiyor. Liste bos diyor netqin
 
Re13eL

Re13eL

Üye
ben telefona mazelock yüklemiştim o program yükseltme kontrol edilsinmi demişti evet edilsin dediğimde kendi sitesine yönlendirdir ve ordan netqin yükledim ama sildim sonradan:) C7 belle de netqin çalışıyordu ama.
 

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
netqin calisiyor. Boot manager diye bir yer var. Acilis uygulamalarin kontrol edilmesi. O bolum calismiyor bi tek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt