Silinen Üye 737108
Kapalı Hesap
Birincisi 100 değil 150 tl falan koyması gerekir ikincisi seni üzmek istemem ama batacak olsa Motorola ve Sony Ericsson batardı ama Xperia, Milestone, Defy serileri bu firmaları kurtardı hemen toparlandılar. Bu markalar bile toparlandıysa Nokia'ya hiçbirşey olmaz takma kafanı yaniAdam haklı nokia almada ne alırsan al hem bada 2 geldimi tatından yenmez.



