SuaT6027
Üye
BeLLe KoNuSuNDa YarDıM iSteYeNLeR!!!
serlam arkadaşlar.. kurtuluş abimizin de önderliğinde bir grubumuz var facebookta.. elimizden geldiğice ufak tefek paylaşımlarımız ve desteklerimiz oluyor.. işimizden dolayı genelde akşamları aktif durumda oluyoruz ama kafanıza takıla herhangi bir konuda yarımcı olabiliceğimize inanıyorum.. giderek çoğalıyoruz.. kısa süre içerisinde 60-70 kişi olduk.. sizleri de bekliyoruz..
bekliyoruz...
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bekliyoruz...


.. peki bellenin v25 in üzerine kurulabilen bi sürümü yokmu yada öyle bir sürüm çıkarmı yakınd...
