Elveda Symbian 60 V5 kullanıcıları :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
V/RS

V/RS

Üye
    Konu Sahibi
Elveda Symbian 60 V5 kullanıcıları :(
Arkadaşlar bugünden itibaren çok sevdiğim 5800 ımı satmış bulunuyorum.Artık Symbian Anna (veya çıkarsa Belle)ye geçiş yapmak için yarın C6-01 almaya gideceğim.5800 ımı sattığım için gerçekten üzgünüm.Ama ne yazıkki artık bana yetmiyordu.Ram olarak olsun kamera olarak olsun beni üzüyordu.Artık raahat ve hızlı bir telefon kullanmak için böyle bir karar aldım.Ben yine ayrılmam buradan.Sorunu olan olursa sorununu çözmeye çalışırım.Şimdilik herhangi takıldığım bir bölüm yok ama İnşallah yarından itibaren Symbian 3 bölümünde beni bulabilrsiniz.Hepinize teşekkür derim.Sağlıcakla kalın ..
 


Lenneth

Üye
Hayır yapmayın. Nokia 603'e bakın kesinlikle.. C6-01 çok hızlı bir telefon değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: ecel54 ve V/RS
u_cosar

u_cosar

Üye
gel kardeş gel c6-01 güzel bir telefon (kendimce!!!) nerden mi biliyorum kullanıyorumda ondan :D
 
  • Beğen
Tepkiler: V/RS
V/RS

V/RS

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: u_cosar
xxdama

xxdama

Üye
telefonu kaça okuttun?? :p
 
u_cosar

u_cosar

Üye
İnşallah yarın gelcem yarın olmazsa haftaya kesin ordayım :D

Bak ben Tv out kablosu ile ile tvye bağlayıp film izleyip oyun oynadım ayrıca otg kablosuna kablosuz mouse bağlayıp telefonda mouse kullandım bunları yap tavsiye ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: V/RS
V/RS

V/RS

Üye
    Konu Sahibi
Bak ben Tv out kablosu ile ile tvye bağlayıp film izleyip oyun oynadım ayrıca otg kablosuna kablosuz mouse bağlayıp telefonda mouse kullandım bunları yap tavsiye ederim

off bee neler neler yapcam onunla varyaa yalnız bende 4 gb hafıza var 58 den kalan HD video ve uygulamalar bu hafızaya sığmaz demi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: u_cosar
anılbaran

anılbaran

Üye
hayırlısı olsun kardeşim
 
  • Beğen
Tepkiler: V/RS
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
S60v5'in sonunun alameti bunlar :ehe.
 
  • Beğen
Tepkiler: V/RS
u_cosar

u_cosar

Üye
off bee neler neler yapcam onunla varyaa yalnız bende 4 gb hafıza var 58 den kalan HD video ve uygulamalar bu hafızaya sığmaz demi :D
Ben 8 lik kullanıyorum rahatım ama oda hemen doluyor yernide olsam çektiğin resimleri filan pc de sakla boşuna telefonda yer işgal etmesin ayrıca filmleri süper oyanatıyo :D kaliteli gösteriyor Hd farkı işte :D
 
  • Beğen
Tepkiler: V/RS
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
hayırlısı olsun kardeşim ii bir seçim yapmışsın n8 almanı isterdim ama çok pahalı telefon bana göre tabi 1 milyar sonuçta
 
  • Beğen
Tepkiler: V/RS
xxdama

xxdama

Üye
şöyle bişey var ; sanırım 5800 ını telefoncuya sattın.bana ucuz gibi geldi... Şöyle yapabilirdin.
Telefonda hiç bi sorun yoksa ki yoktur diye düşünüyorum cfw atıp tanıdıklardan birine , sıfır fiyatından biraz ucuza satsaydın daha ii olurdu. Yani demem oki :
Telefonun normal fiyatı 500 desek sen telefona bi cfw atıp(telefonu daha çekici yapmak için) 350-400 gibi fiyatlara satabilirdin.
Alıcıda : hem telefon güzel (cfw attığın için alıcıya daha güzel gözükür) hemde sıfır gibi ve parası sıfırından daha az diye alırdı. Memnunda olurdu yani. Öle bişey olsa düşünmeden alırımmm :)
 
  • Beğen
Tepkiler: V/RS
V/RS

V/RS

Üye
    Konu Sahibi
hayırlısı olsun kardeşim

Teşekkürler :)

S60v5'in sonunun alameti bunlar :ehe.

s60v5 te Hd video çekip oynatsa Hd oyunları açsaydı belkide iç bırakmazdım ama s60 v5 in yeri ayrı bende :)

Ben 8 lik kullanıyorum rahatım ama oda hemen doluyor yernide olsam çektiğin resimleri filan pc de sakla boşuna telefonda yer işgal etmesin ayrıca filmleri süper oyanatıyo :D kaliteli gösteriyor Hd farkı işte :D

Pc de saklayacaz artık nabalım :D keşke autofocus ta olsaydı 5800 daki gibi ama olsun her güzelim bir kusuru vardır :D
 
  • Beğen
Tepkiler: u_cosar
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
xxdama; mükemmel ticaret kafası var sende :) Ama gerçekten alan olur mu o da ayrı tabi :ehe
 
V/RS

V/RS

Üye
    Konu Sahibi
hayırlısı olsun kardeşim ii bir seçim yapmışsın n8 almanı isterdim ama çok pahalı telefon bana göre tabi 1 milyar sonuçta

N8 benim hayalim zaten kamerası bitiriyodu beni ama çok pahalı ne yazıkki teşekkürler :)

şöyle bişey var ; sanırım 5800 ını telefoncuya sattın.bana ucuz gibi geldi... Şöyle yapabilirdin.
Telefonda hiç bi sorun yoksa ki yoktur diye düşünüyorum cfw atıp tanıdıklardan birine , sıfır fiyatından biraz ucuza satsaydın daha ii olurdu. Yani demem oki :
Telefonun normal fiyatı 500 desek sen telefona bi cfw atıp(telefonu daha çekici yapmak için) 350-400 gibi fiyatlara satabilirdin.
Alıcıda : hem telefon güzel (cfw attığın için alıcıya daha güzel gözükür) hemde sıfır gibi ve parası sıfırından daha az diye alırdı. Memnunda olurdu yani. Öle bişey olsa düşünmeden alırımmm :)

Açıkçası telefon biraz sorunluydu hepsi bnm sakarlığım yüzündendi.2 sorunu vardı.1. si Ekran ve dokunmatik panel çatlamıştı yere düştüğü için normal de herşeyi orjinal taktıracaktım ama fiyat 190 deyince bari iç ekran yan sanayi olsun dedim.Demez olaydım.Ekran açık havada hele güneşte gram gözükmüyordu.Garmin GPS yüklemiştim baya önceden arabada açınca gözükmüyodu güneş olduğu zaman onamı bakayım yolamı.2. sorun şarjı az gidiyodu hele internet sömürüyodu telefonu.Bu sabah şarjdan çıkardım.ara ara internete girmeyle saat 15:30 da şarjı bitti tamamen sorunlar bundan ibaret .Ama önerin için teşekkürler :)
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
hayırlı olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: V/RS
u_cosar

u_cosar

Üye
Pc de saklayacaz artık nabalım :D keşke autofocus ta olsaydı 5800 daki gibi ama olsun her güzelim bir kusuru vardır :D

Bırak ya ben sana 8 Mpx diyorum sen ne diyon :D ama olsaydı hiç de fena olmazdı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: V/RS
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt