V/RS
Üye
Elveda Symbian 60 V5 kullanıcıları :(
Arkadaşlar bugünden itibaren çok sevdiğim 5800 ımı satmış bulunuyorum.Artık Symbian Anna (veya çıkarsa Belle)ye geçiş yapmak için yarın C6-01 almaya gideceğim.5800 ımı sattığım için gerçekten üzgünüm.Ama ne yazıkki artık bana yetmiyordu.Ram olarak olsun kamera olarak olsun beni üzüyordu.Artık raahat ve hızlı bir telefon kullanmak için böyle bir karar aldım.Ben yine ayrılmam buradan.Sorunu olan olursa sorununu çözmeye çalışırım.Şimdilik herhangi takıldığım bir bölüm yok ama İnşallah yarından itibaren Symbian 3 bölümünde beni bulabilrsiniz.Hepinize teşekkür derim.Sağlıcakla kalın ..


.
İMEİ numarası bile ezberimde yemin ederim 
