Sonunda Anna Geldi [15.09.2011]

Sponsorlu Bağlantılar

serhat_002

serhat_002

Üye
oviden mi telden mi :)
telden ve güncelleme tamamlandı şimdi de diğer yazılım güncellemelerini yapıyorum ovi de görünmüyor hala *#0000* yapın orda görünüyor

----------Eklendi @ 10:23:37 ---------- Yazıldı @ 10:19:22 ----------

telden ve güncelleme tamamlandı şimdi de diğer yazılım güncellemelerini yapıyorum ovi de görünmüyor hala *#0000* yapın orda görünüyor


veeee artıkkk ovi suit ile de güncelleme yapabılabiliyor ......
 


nadir_89

nadir_89

Üye
c6-01 için yok hala :(
 
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
ovi suite te görünmüyor malesef

----------Eklendi @ 10:26:52 ---------- Yazıldı @ 10:25:29 ----------

sanırım ilk telden güncelleyip sonrakiler ovi suite geliyo
 
serhat_002

serhat_002

Üye
ovi suite te görünmüyor malesef

----------Eklendi @ 10:26:52 ---------- Yazıldı @ 10:25:29 ----------

sanırım ilk telden güncelleyip sonrakiler ovi suite geliyo
bende önce telden güncelledim sonra ovide göründü kalan yazılımları oviden yüklüyorum şimdi
 
m542tf

m542tf

Üye
    Konu Sahibi
yedek alın uygulamalar uçtu
 
mezoart

mezoart

Üye
Sanırım C7 içinde henüz gelmedi, hadi mobil dünyasına hayırlı uğurlu olsun. (:
 
benighted

benighted

Üye
c7 tel. ama hic bir sey yok.hala
 

pensacola

Üye
Nawide Bir Şey Yok Ovide Yok Sitesinde de Yok :P 00000 da Bağlantı Hatası Veriyor .. Laylayy lommmm :)
 
benighted

benighted

Üye
arkadaslar tel.den giriyorum yukleyen arkadaslar tel.leri hangi model soyleyebilirmi c7 tel.imde hicbir hareket yok
 
risqkrt

risqkrt

Üye
benim c7de de birşey yok
 

pensacola

Üye
N8 de de Yok Gibi Yada Bende Yok En Azından Hehe ..
 
m542tf

m542tf

Üye
    Konu Sahibi
sadece uygulamalar yok şimdilik

----------Eklendi @ 10:40:51 ---------- Yazıldı @ 10:40:08 ----------

n8 dark grey

----------Eklendi @ 10:42:10 ---------- Yazıldı @ 10:40:51 ----------

tarayıcı 7.3.1.37 olmuş
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
C7 siyah henüz birşey yok...
 

boriss

Üye
benim N8 de *#0000# yaptım bir şey çıkmadı, ovi de de bir şey yok, kendimi aldatılmış hissediyorum anasını satim . . .

zaten N8 aldığım ilk günden beri kendimi p.ç gibi hissediyordum, bu da oldu tam oldu . . .
 
kafter

kafter

Üye
c7 gelmiş arkadaşlar ben oviden yüklüyorum şu anda
 

pensacola

Üye
benim N8 de *#0000# yaptım bir şey çıkmadı, ovi de de bir şey yok, kendimi aldatılmış hissediyorum anasını satim . . .

zaten N8 aldığım ilk günden beri kendimi p.ç gibi hissediyordum, bu da oldu tam oldu . . .


Yanlız Ve İlk Değilsin :P
 
benighted

benighted

Üye
valla arkadaslar bi anlamadi kimisi yukluyor biz boyle mal gibi bekliyoruz bu yukleyen arkadaslar fazla para mi verdi tel.i alirken acaba
 
RedColt

RedColt

Üye
hay böyle işin geldi migelmedi mi ya tamda bilgisayar yk bütüngün yanımda.. Telefondan kontrol ettim yok diyor..
 


Üst Alt