n 70 de zıl sesı sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
fettuccine

fettuccine

Üye
    Konu Sahibi
n 70 de zıl sesı sorunu
n 70 mp3 zıl sesını kışılere gore atatıgım da aramalarda arada bır nokıa tune calıyor neden olabılır
 


KimyageR

KimyageR

Kapalı Hesap
ilginç bir durum, o özelliği hiç kullanmadım hatta ben yok diye biliyordum şimdi baktım varmış. Artık bende kullanmaya başlayacağım o özelliği. Sorununa gelince bir şey diyemeyeceğim. Deneyelim bakalım bende o tür bir sorun yaratacak mı?
 

perfectlover

Üye
n 70 mp3 zıl sesını kışılere gore atatıgım da aramalarda arada bır nokıa tune calıyor neden olabılır
Normaldir. Rehberdeki bir veya birden çok kişiye, büyük boyutlu ses dosyaları atadığın zaman çağrı geldiğinde telefon o ses dosyasını aramaya başlar. Fakat ses dosyasının bulunması telefonun ram durumuna ve işlemcinin o anki yoğunluğuna bağlı olarak gecikebilir. Bu durumda telefon en kısa yoldan yerini bildiği zil sesini çağırır. Bu da orjinal zil sesidir. Yani dert edecek birşey yok. Telefonunuzdan daha iyi performans almak için günde en az bir kere telefonunuzu yeniden başlatınız. Böylece ramdeki azalma normale dönecektir.
 
fettuccine

fettuccine

Üye
    Konu Sahibi
yuzbaşim bana en mantıklı gelen bu ıdı cunkı bazen kapatmıyordum ve genelde akşama dogru bu sorun oluyordu demekkı ram den bılgın ıcın saol ama begendıgım mp3 u kaza ıle sıldım uzgunum
 

mozoyo

Üye
ya çok teşekür ederim.
 
DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
3660 kullanırken aynı şeyi yaşıyordum, atadığın zil seslerini telefon hafızasında tutmak sorunumu çözmüştü ;)
 

xbicakhan

Üye
Bu yamayı yükle dostum, sorunun hallolur. (Nokia'nın avrupa sitesinden)

 

perfectlover

Üye
yuzbaşim bana en mantıklı gelen bu ıdı cunkı bazen kapatmıyordum ve genelde akşama dogru bu sorun oluyordu demekkı ram den bılgın ıcın saol ama begendıgım mp3 u kaza ıle sıldım uzgunum
Geçmiş olsun. Dediğim gibi bu sorunu çok az yaşarsın önerdiğim yöntemi kullanırsan.
 
thegoalkeeper

thegoalkeeper

Üye
bnm n70de bunun aynısını yaşıorm ama bn sıksık hafıza kartını çıkarığ taktığım için oluo. yani hafıza kartını sık çıkarmaktan dolatı tercihlerdeki zil sesini silio yada nokia tune olarak deiştirio olablr..
 
Exalans

Exalans

Üye
evet nokiaptch
 

aslann007

Üye
daha önceki telimde 6230i de de oluyordu hafıza kartını çıkartıp tekrar taktıkdan sonra sorun çözülüyordu bunun nedeni orjinal olmayan kingston 512 lik hafıza kartındaymış son olarak 1 gb sandisk aldım makinenin hızı 3 katına çıktı hafıza kartlarını alırken dikkat edin çoğu taklit özelliklede açık artırma sitelerinde olanlar....
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
symbianlarda bu normal bişey...dert edilcek bişey yok...:oke:
 

worldcild

Üye
ya i_lem yaparken aram yap1l1yorsa buda rami böldüü için h1z1 dü_er ve bu g1b1 zamanalrda nokiatune calar..bnde cok kars1last1m..öneml1 b1 porblem de1l ???
 
keremerson

keremerson

Üye
Normaldir. Rehberdeki bir veya birden çok kişiye, büyük boyutlu ses dosyaları atadığın zaman çağrı geldiğinde telefon o ses dosyasını aramaya başlar. Fakat ses dosyasının bulunması telefonun ram durumuna ve işlemcinin o anki yoğunluğuna bağlı olarak gecikebilir. Bu durumda telefon en kısa yoldan yerini bildiği zil sesini çağırır. Bu da orjinal zil sesidir. Yani dert edecek birşey yok. Telefonunuzdan daha iyi performans almak için günde en az bir kere telefonunuzu yeniden başlatınız. Böylece ramdeki azalma normale dönecektir.


ewet tam ben dicektim..

korkma bazen bendede öle oluyo mrk etme o bi sorun deil ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
4
Görüntüleme
575
papakudioflu
D-WADE BURAK
Cevap
7
Görüntüleme
728
abandonware
Cevap
14
Görüntüleme
1K


Üst Alt