Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
n 70 de zıl sesı sorunu
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
fettuccine
Üye
Konu Sahibi
n 70 de zıl sesı sorunu
n 70 mp3 zıl sesını kışılere gore atatıgım da aramalarda arada bır nokıa tune calıyor neden olabılır
KimyageR
Kapalı Hesap
ilginç bir durum, o özelliği hiç kullanmadım hatta ben yok diye biliyordum şimdi baktım varmış. Artık bende kullanmaya başlayacağım o özelliği. Sorununa gelince bir şey diyemeyeceğim. Deneyelim bakalım bende o tür bir sorun yaratacak mı?
Normaldir. Rehberdeki bir veya birden çok kişiye, büyük boyutlu ses dosyaları atadığın zaman çağrı geldiğinde telefon o ses dosyasını aramaya başlar. Fakat ses dosyasının bulunması telefonun ram durumuna ve işlemcinin o anki yoğunluğuna bağlı olarak gecikebilir. Bu durumda telefon en kısa yoldan yerini bildiği zil sesini çağırır. Bu da orjinal zil sesidir. Yani dert edecek birşey yok. Telefonunuzdan daha iyi performans almak için günde en az bir kere telefonunuzu yeniden başlatınız. Böylece ramdeki azalma normale dönecektir.
fettuccine
Üye
Konu Sahibi
yuzbaşim bana en mantıklı gelen bu ıdı cunkı bazen kapatmıyordum ve genelde akşama dogru bu sorun oluyordu demekkı ram den bılgın ıcın saol ama begendıgım mp3 u kaza ıle sıldım uzgunum
mozoyo
Üye
ya çok teşekür ederim.
DeRMaNTeS
Üye
3660 kullanırken aynı şeyi yaşıyordum, atadığın zil seslerini telefon hafızasında tutmak sorunumu çözmüştü
xbicakhan
Üye
Bu yamayı yükle dostum, sorunun hallolur. (Nokia'nın avrupa sitesinden)
yuzbaşim bana en mantıklı gelen bu ıdı cunkı bazen kapatmıyordum ve genelde akşama dogru bu sorun oluyordu demekkı ram den bılgın ıcın saol ama begendıgım mp3 u kaza ıle sıldım uzgunum
Geçmiş olsun. Dediğim gibi bu sorunu çok az yaşarsın önerdiğim yöntemi kullanırsan.
thegoalkeeper
Üye
bnm n70de bunun aynısını yaşıorm ama bn sıksık hafıza kartını çıkarığ taktığım için oluo. yani hafıza kartını sık çıkarmaktan dolatı tercihlerdeki zil sesini silio yada nokia tune olarak deiştirio olablr..
Exalans
Üye
evet nokiaptch
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
aslann007
Üye
daha önceki telimde 6230i de de oluyordu hafıza kartını çıkartıp tekrar taktıkdan sonra sorun çözülüyordu bunun nedeni orjinal olmayan kingston 512 lik hafıza kartındaymış son olarak 1 gb sandisk aldım makinenin hızı 3 katına çıktı hafıza kartlarını alırken dikkat edin çoğu taklit özelliklede açık artırma sitelerinde olanlar....
dreamboys69
Üye
symbianlarda bu normal bişey...dert edilcek bişey yok...
worldcild
Üye
ya i_lem yaparken aram yap1l1yorsa buda rami böldüü için h1z1 dü_er ve bu g1b1 zamanalrda nokiatune calar..bnde cok kars1last1m..öneml1 b1 porblem de1l ???
Normaldir. Rehberdeki bir veya birden çok kişiye, büyük boyutlu ses dosyaları atadığın zaman çağrı geldiğinde telefon o ses dosyasını aramaya başlar. Fakat ses dosyasının bulunması telefonun ram durumuna ve işlemcinin o anki yoğunluğuna bağlı olarak gecikebilir. Bu durumda telefon en kısa yoldan yerini bildiği zil sesini çağırır. Bu da orjinal zil sesidir. Yani dert edecek birşey yok. Telefonunuzdan daha iyi performans almak için günde en az bir kere telefonunuzu yeniden başlatınız. Böylece ramdeki azalma normale dönecektir.