nightmare53
Üye
5800 ovi Haritalar sorun
Arkadaşlar 5800 de Ovi Haritaları açtığımda otomatik olarak şebekeye ( vodafone ) bağlanıyor ve kontor gidiyor..ayrıca Shazam ı açınca da aynısı oluyor.Yani kısacası navigasyonu kullanan tüm programları açınca vodafone a bağlanıyor..1.bağlatıyı wifi yaptım..o programları açarken wifi ile bağlanıyor daha sonra vodafone da açılıyor.Bunun çözümü nedir acaba..teşekkürler şimdiden


aylik 8 tl sınırsız hatta bu mesaji telefonumu pc ye baglayarak internete girip yaziyorum 
