5800 ovi Haritalar sorun

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
nightmare53

nightmare53

Üye
    Konu Sahibi
5800 ovi Haritalar sorun
Arkadaşlar 5800 de Ovi Haritaları açtığımda otomatik olarak şebekeye ( vodafone ) bağlanıyor ve kontor gidiyor..ayrıca Shazam ı açınca da aynısı oluyor.Yani kısacası navigasyonu kullanan tüm programları açınca vodafone a bağlanıyor..1.bağlatıyı wifi yaptım..o programları açarken wifi ile bağlanıyor daha sonra vodafone da açılıyor.Bunun çözümü nedir acaba..teşekkürler şimdiden
 


caglarrock

caglarrock

Üye
Kardeş bende C6-00 var 5800'la aynı haritalara sahip. Tek yapman gereken haritalara girip ayarlardandan internet ayarını çevrimiçi moddan çevrimdışı moda geçirmek. Ayrıca harita menüsündeki güncellemelerde Türkiye haritası var 390 mb. Onu indir bir daha kontör gitmez. İnşallah olur hadi hayırlısı. Bu arada iyi bayramlar :oke:
 
nightmare53

nightmare53

Üye
    Konu Sahibi
sanada iyi byramlar :D
Türkiye Haritası ztn var..ç.dışı mod yaptm olmuyor.dediğim gibi sadece haritalar ı açınca değil..shazam-etrafa sor-speedometer vb. navigasyon kullanan programları açınca böyle oluyo :/

 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Vodafone den internet paketi al :) aylik 8 tl sınırsız hatta bu mesaji telefonumu pc ye baglayarak internete girip yaziyorum :)
 
nightmare53

nightmare53

Üye
    Konu Sahibi
bende bi zmnlar öyle yapıyordum..(bluetooth ile bağlıyordum) ama tam çözüm lzm..bilmiyorum dikkat eden varmı ama haritalarda ''?'' yere tıkladığında 'Haritalar Hakkında=>Katılım' var.orda istatistiksel bilgi gönderildiği söyleniyor..sorun ordandır diye düşündüm.kapadım.bi süre gitmedi ama yine gidiyor :S
 
mstf_l

mstf_l

Üye
internete hic baglanmıyorsan telefonundaki butun operatorle ilgili erisim noktalarını sil
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Navigasyon İçin Konumlamadan Şebeke Tabanlıyı Devre Dışı Bırak
 
'Patron

'Patron

Üye
tuhaf önceliği 1 yapmıssın ama yınde bole yapması tuhaf
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt