

hocam bide video cekimi var 720p hd. asiri yer kapliyor videolar. 8 gb bu telefon icin en az limt yani tam sınır ..Çinde yapıyorlart10,t20,3g modemde huaweinin bir sorun varmı? yokBende alıcam en kısa zamanda getirtiricem burdaki timde yokda Oyunların çoğu hazır yanında 8gb hafıza kartı al derimYeterli olmayabilir 2 film atsan yada 1 film asphalt 6 hd oyunu mesela çok yer kaplar o yüzden 8 gb kartta almalısın
![]()
4gb var bende bi 8 gb lik almayi dusunuyorum .. bi video icin 700 mb lik film sildim 5-10 dk cektim baktim 38 mb kalmis....+10çin malını önemseme adidasta çin malı sonuçta.
Çinliler çok kaliteli şeylerde yapıyolar x5gibi
çin malı ya o bakımdan c6 01 de var off bilmiyorum![]()
memnun kalmazsan ben alırım senden 50 tl ucuza söz :PAndroid bu kaliteyi alt üst edebilirsin.. boşuna android demiyoruz..
peki bozuldu teknik bir sorun çıktı nasıl yaptırcaksın bu arada nerden aldın
25- 30 tl fazla ver kvk al ben bu sabah aldım güzel biir telefon bu fiyata alına bilecek en ii telefon ve huawei samsungun en büyük fasoncusuymuş yanii bu adamlar sürekli başkalarna tel yapıyorlar ve modem vın vs. çok büyük bi firma sağlam köklü bence düşünme fazla al derim
----------Eklendi @ 00:05:28 ---------- Yazıldı @ 00:03:09 ----------
selam bi sorum olcak ben yeni aldım bu sabah güncelleme yaparsam android gingerbread 2.3 te yükselirsem garanitiden düşermii nokıa da böle sorun yok bunlarda varmı acaba ?? bilgisi olan
----------Eklendi @ 00:09:14 ---------- Yazıldı @ 00:05:28 ----------
tabiki kvk timden al başka yerden asla alma derim grey olarak
----------Eklendi @ 00:21:08 ---------- Yazıldı @ 00:09:14 ----------
onur android gingerbread 2.3'e yükseltebiiliiyormuyuz telefonu ve garantiden düşüyormu nokıada sorun yoktu bunlarda nasıl bilgin varmı ??
