Huawei IDEOS X5 Almayı Düşünüyorum

Sponsorlu Bağlantılar

onurgunay35

onurgunay35

Üye
:oke:
 


.yaRasa.

.yaRasa.

Üye
bende Lys'den önce mi alsam acep :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: kaan7878
Ocean258

Ocean258

Üye
guzel telefon en buyuk artılarında bırıde android işletim sıstemıne sahıp olması. ama çin malı işte bu gune kadar saolsunlar yanıltmadılar benı hep bı sorun cıkıyor telefonlarında o yuzden bende senın gıbı dusunuom bıraz on yargı war ıcımde tavsıye etmem..
 
nalcam22

nalcam22

Üye
çin malını önemseme adidasta çin malı sonuçta.
Çinliler çok kaliteli şeylerde yapıyolar x5gibi
 
  • Beğen
Tepkiler: onurgunay35 ve nonamex
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
Çinde yapıyorlar
t10,t20,3g modemde huaweinin bir sorun varmı? yok
Bende alıcam en kısa zamanda getirtiricem burdaki timde yokda
Oyunların çoğu hazır yanında 8gb hafıza kartı al derim :)
Yeterli olmayabilir 2 film atsan yada 1 film asphalt 6 hd oyunu mesela çok yer kaplar o yüzden 8 gb kartta almalısın :)
 
baranselona

baranselona

Üye
Çinde yapıyorlart10,t20,3g modemde huaweinin bir sorun varmı? yokBende alıcam en kısa zamanda getirtiricem burdaki timde yokda Oyunların çoğu hazır yanında 8gb hafıza kartı al derim :)Yeterli olmayabilir 2 film atsan yada 1 film asphalt 6 hd oyunu mesela çok yer kaplar o yüzden 8 gb kartta almalısın :)
hocam bide video cekimi var 720p hd. asiri yer kapliyor videolar. 8 gb bu telefon icin en az limt yani tam sınır .. :) 4gb var bende bi 8 gb lik almayi dusunuyorum .. bi video icin 700 mb lik film sildim 5-10 dk cektim baktim 38 mb kalmis....
 
_K@YIP_

_K@YIP_

Üye
kesinlikle almalısın
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
Evet acaba 720 p modundan alıp hd dışında çekim yapabiliyormuyuz :D
 
baranselona

baranselona

Üye
evet kaliteyi dusurebiliyosun..
 
.yaRasa.

.yaRasa.

Üye
Android bu kaliteyi alt üst edebilirsin.. boşuna android demiyoruz..
 
nalcam22

nalcam22

Üye
bende beğendim ama şu an öncelik foto makinasında
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
O zaman bana 8gb yeter
Zaten videodan çok resim çekeceğim :)
Hayırlısınla bir alayımda :)
Arkadaşlar alınca ilk naptınız sırayla anlatın :)
Meraklandım :D
 

thebackkk

Üye
çin malı ya o bakımdan c6 01 de var off bilmiyorum :bilmm



ben bugün aldım valla telefon güzel kaliteli malzeme işçilik sağlam tek kusuru var kamerası gece ii çekmemesi ama ışıklı ortamda birazda kamera ayarı ile iii çekiyor gündüz ize harika bu fiyata ve kvk garantisii ile bence al düşünme derim :) memnun kalmazsan ben alırım senden 50 tl ucuza söz :P
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Bende 8gb kullanıyorum yeni almıştım video fln çekmediğim için sorun olmuyor yetiyor bana :D
 

thebackkk

Üye
25- 30 tl fazla ver kvk al ben bu sabah aldım güzel biir telefon bu fiyata alına bilecek en ii telefon ve huawei samsungun en büyük fasoncusuymuş yanii bu adamlar sürekli başkalarna tel yapıyorlar ve modem vın vs. çok büyük bi firma sağlam köklü bence düşünme fazla al derim

----------Eklendi @ 00:05:28 ---------- Yazıldı @ 00:03:09 ----------

Android bu kaliteyi alt üst edebilirsin.. boşuna android demiyoruz..



selam bi sorum olcak ben yeni aldım bu sabah güncelleme yaparsam android gingerbread 2.3 te yükselirsem garanitiden düşermii nokıa da böle sorun yok bunlarda varmı acaba ?? bilgisi olan

----------Eklendi @ 00:09:14 ---------- Yazıldı @ 00:05:28 ----------

peki bozuldu teknik bir sorun çıktı nasıl yaptırcaksın bu arada nerden aldın


tabiki kvk timden al başka yerden asla alma derim grey olarak

----------Eklendi @ 00:21:08 ---------- Yazıldı @ 00:09:14 ----------

onur android gingerbread 2.3'e yükseltebiiliiyormuyuz telefonu ve garantiden düşüyormu nokıada sorun yoktu bunlarda nasıl bilgin varmı ??
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
25- 30 tl fazla ver kvk al ben bu sabah aldım güzel biir telefon bu fiyata alına bilecek en ii telefon ve huawei samsungun en büyük fasoncusuymuş yanii bu adamlar sürekli başkalarna tel yapıyorlar ve modem vın vs. çok büyük bi firma sağlam köklü bence düşünme fazla al derim

----------Eklendi @ 00:05:28 ---------- Yazıldı @ 00:03:09 ----------





selam bi sorum olcak ben yeni aldım bu sabah güncelleme yaparsam android gingerbread 2.3 te yükselirsem garanitiden düşermii nokıa da böle sorun yok bunlarda varmı acaba ?? bilgisi olan

----------Eklendi @ 00:09:14 ---------- Yazıldı @ 00:05:28 ----------




tabiki kvk timden al başka yerden asla alma derim grey olarak

----------Eklendi @ 00:21:08 ---------- Yazıldı @ 00:09:14 ----------

onur android gingerbread 2.3'e yükseltebiiliiyormuyuz telefonu ve garantiden düşüyormu nokıada sorun yoktu bunlarda nasıl bilgin varmı ??

Pm attım.
 
eses2658

eses2658

Üye
Arkadaşlar, ben de almayı düşünüyorum. Kullananlar varsa daha kapsamlı bilgilendirme yapabilir mi acaba?
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Forumdaki diğer konulara bak istersen arkadaşım çünkü baya bi kişiye aynı şeyleri söyledik forum kirliliği olmasın.Kısacası harika bi telefon.
 


Üst Alt