Galaxy S2 mi HTC Sensation mu?

Sponsorlu Bağlantılar

technoshark

technoshark

Üye
Aslına bakarsan Htc son derece güzel .. fiyatıda uygundur.. galaxy ye göre :oke:
 


Uruloki

Uruloki

Üye
adam gpu yu sormuş verilen değerler onlar isteyen sitelerinden baksın bir testte sgs2 diğer testte htc geçiyor isteyen hakan(franzlist) abiye sorsun yalan söylemeycektirde andreno 220 şu an en güçlü gpulardan
 
_K@YIP_

_K@YIP_

Üye
SAMSUNG GALAXY S2 :oke:
 

akrep81

Üye
zamanında iphone ve n8 kullanmış biri olarak ve şuan sgs2 sahibi olarak;düşünmeden gönül rahatlığı ile sgs2 alabilirsin.inan bana android i kullandıkdan sonra diğer yazılımlar sarmıyor seni.fakat sgs2 nin işlemici ve ekranı alman için çok büyük bir artı oalcaktır..
 
schnellmajestic

schnellmajestic

Üye
adam gpu yu sormuş verilen değerler onlar isteyen sitelerinden baksın bir testte sgs2 diğer testte htc geçiyor isteyen hakan(franzlist) abiye sorsun yalan söylemeycektirde andreno 220 şu an en güçlü gpulardan

sen dünyanın gördüğü o malum teste bak ezbere konuşma azıcık deney gözlem :vur
 
technoshark

technoshark

Üye
HTC sensation bana göre daha kullanışlı geliyor, samsungunda iyi yanları var tabiki, ama oyum HTC den yana.
 

hotboy_ist

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar o kadar muallaktayım ki bilemezsiniz. Bi kaç inceleme videosu izledim HTC fotoğrafı berbat. Şuan bi N8 kullanıcısı olarak fotoğraf kalitesini berbat görmek beni deli eder... Samsung bu konuda yine HTC den iyi fakat ekran çözünürlüğü HTC ye göre düşük sanırsam... Ama gönlüm şuan SGS2 den yana... N8 den kurtulmanın vakti geldi... 1 ay içinde artık Androide geçeceğim
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
bence sensation'un artıları HTC Sense ve alıminyum kaplama. Bunun dışında S2 :oke:
 

Jetlak

Üye
motorola photon 4g ye de bak ama Türkiye'de yok tarz telefon
 
franzliszt

franzliszt

Üye
sensation ın veri hızı galaxys2 kadar güçlü değil wireless direct kullanıyorum arkadaşa veri atıyorum inanılmaz hızlı 21mbit hızla yolluyor bluetooth filan kullanmıyoruz artık :) 275 mb bir dakkada gitti adama şok oldum , ben galaxys 2 yi kullanıyorum sensation hakkında yorum yapamam iki cihazda güzel ama yine sorsalar samsung alırım ekran inanılmaz ve performans , bunlardan yana sıkıntı çekmezsin . değişik romlarda performansını katlayabilirsin ,2.ghz e kadar overlock olabildiğini okudum ,1.5ghz e rahat çıkıyor ama hiç gerek yok zaten çok hızlı
 
61semih

61semih

Üye
tabi ki s2.
artıları: (sensation'a göre)
Kamerası daha iyi.
Internet performansı daha iyi.
USB on the go.
Dahili hafızası.
Super amoled plus.

sensation almayı düşünseydim tek sebebi Sense olurdu. Onun dışında s2'ye üstünlüğü yok. :oke:

ayrıca 1600'den daha düşük fiyata optimus 2X bulabilirsin. Bunlarla yarışabilir. Biraz araştır :oke:
sensation ın ustunlugu var arayuzlerı ve en onemlısı flash videoları gs2 ye gore daha basarılı oynatıyor.ama benım tercıgımde buna ragmen gs2 olurdu
 
OneByOne*

OneByOne*

Üye
Allahim yha sense arayuzuymus arkadaslar romu var .d bi rootla sense arayuzu sgs2 de s2den sasma derim :good:
 
Uruloki

Uruloki

Üye
performansta sgs2 yi övenler androidtürkiye.net e bakıp lg 2x in nasıl ezdiği var biri 59fps diğeri 80fps ve sensation ise ekran çözünürlüğü daha yüksek olmasına rağmen o testte 59fps çıkartıyor dünyanın gördüğü bu işte ve hotboy a katılıyorum fotoğraf kalitesini gördüm net değil hotboy sana önerim lg optimus 2x Tr de yok resmi olarak fakat doğubanktan 1100tl civarı temin edebilirsin ve şu 80fps de froyo da yani daha fazla yoran bir sistem olmasına karşı ne kadar performanslı olduğunı görebilirsin ama illa bu cihazlardan biri diyeceksen yani htc vs samsung diyorsan resim kalitesi filan(ki N8 kullanıyorsun alışmışındır) tercihini sgs2 olarak yap ama o kadar önemli değilse ben htc derim veya resmi gelmesi önemli değil ise her zaman fovarim olan lg optimus 2x derim ben

----------Eklendi @ 14:19:37 ---------- Yazıldı @ 14:03:40 ----------

alın buyrun SGS2 performansta bir numara diyenlere gelsin



ki orda olan test neocore ve htc sensatipn 960*540 çözünürlüğüne rağmen 59fps çıkarıyor ve atrix i(tegra 2 lg ile aynı sistem) hem quantrant testlerinde hemde neocore da geçiyor hemde daha yüksek çözünürlüğe rağmen bir şeyi düzgün sallayın bari yahu


----------Eklendi @ 14:26:14 ---------- Yazıldı @ 14:19:37 ----------

alın bunu izleyin altta mesut çeviğin yorumuda okuyun öyle karar verin

 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
Arkadaşlar Desire hd ile S2 deseydiniz anlardımda sensation ile s2 diyor arkadaş. tabikide htc sensation alimünyum kasa ayrıca kamerası ikiside 8 olmasına rağmen odaklama daha iyi çift led flash körü körüne s2 demeyin plastik kasa ben ısınamadım o telefona tek iyi ikiside çift çekirdek ama bilinen bir gerçek varki htc telefonlar hız aşırmada bir numara bu arada sensationun tek eksiği gerçi eksik sayılmaz ama 768MB Ram olması s2 de 1 Gb. Birde Sense3.0 arayüzünü demiyorum bile:)

htc sensation tamamen bir multimedia telefonu o konuda üstüne yok ama s2 yi öneririm işlemci falan sıfır donma facebookta samsung türkiye sayfasında tanıtımları var htc sense 3.0 varsa bundada touchwiz 4 var
 
turko9999

turko9999

Üye
tabi ki sensation bootloader unlocker da geldi. s2 alınır mı ya?!
 
Bin9Yuz3

Bin9Yuz3

Üye
Galaxy S2 Tartısılamaz yaa Bence Kafanızı yormayın Cift Cekirdek islemcisi iLe Piyasanın En iyisi Bence...

----------Eklendi @ 17:55:39 ---------- Yazıldı @ 16:47:03 ----------



----------Eklendi @ 18:03:24 ---------- Yazıldı @ 17:55:39 ----------

Yok Böyle Bir Fark Her Kulvarda 1 Numara Sadece Kasa Problemi Demisler Plastik olması Valla Ben Cok memnunum HTC iLe arasında 30 gr dan fazla fark var.. Telefon Dediqin hafif olmalı Samsun Galaxy S2 1 Numara KesinLikLe Üstüne Laf Konusmaya Gerek yok..!!!!! video yu sonuna Kadar izLeyin Hak Vereceksiniz...!!!!
 

emre1802

Üye
dostum sana tavsiyem gs2 olur bende senin gibi n8 kullanıcısıydım sattım ve arada kalmıstım androıd tlf konusunda en sonunda bınlerce vıdeo karsılastırma sonunda s2 aldım emın ol pısman olmazsın ınternet prog. kamera ve dahası ustun benım pc den bıle daha hızlı nete gırıyor gercekten oyle tlf lar ınceledım kı buna lg optımus 3d de dahıl ama gs2 hızlı hızlı hızlı adamlar ne kullanmıs nasıl bı mantık yapmıs bılmıyorum kafan rahat olsun aldıktan sonrada pısman olmazsın sımdıden hayırlı olsun

----------Eklendi @ 22:14:30 ---------- Yazıldı @ 22:13:20 ----------

bu arada lg optımus 3d bızzat yakından ve karsılastırarak ınceleme yaptım hatta satınlan yerıde soyleyebılırım ısteyen varsa 1700 tl 1 ay dukkan garantılı ayrıca servıs de verıyor
 
saruman_me

saruman_me

Üye
ekran çözünürlüğünü fazla önemsemiyorsan gs2 diyebilirim cihaz şu an piyasadaki en hızlı tlf ünvanına sahip samsungu sevmem ama yiğidin hakınıda ymek hak yemek olur;)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
haluk abi nerde hızlı senin kullandığım lg optimus 2x eziyor htc sensation daha yüksek çözünürlükte olmasına rağmen neocore da aynı fps veriyor ve tegra 2 li cihazları geçiyor sgs2 hiçbir şey bundan sonra performans ve arayüz ikisindede birinci htc sensation
 
Bin9Yuz3

Bin9Yuz3

Üye
Evet Yazılımı HTC nin Güzel Linux Ubuntu Cakması :) Doqru söze ne Hacet Cözünürlük yüksek ve Ekran pixcel Sayısı daha düsük.. Ama islemcide Gecis hızında oyunda Geri kalan herseyde Kesinlikle Samsung 1 numara Tereddüt etmeyin almak isteyen Gözlerini kapatıp alsın arkadasLar..!!!!
 


Üst Alt