hotboy_ist
Üye
Galaxy S2 mi HTC Sensation mu?
Arkadaşlar ben 8 aydır N8 kullanıcısıyım... Artık aldığıma pişman oldum bu telefonu ve İyi bir android cihazı alıp kullanmak istiyorum... N8i satacağım ve yaklaşık 1600 tl bütçem olacak telefon için... Sizin önerebileceğiniz Android cihazlara da açığım illaki Galaxy S2 yada HTC sensation olmak zorunda değil. Çünkü Androide dair fazla bir bilgim yok... Mümkünse oyun ve multimedia da performansı yüksek olsun... Bu bütçeye göre uygun Android cihazlar nelerdir arkadaşlar?


