Galaxy S2 mi HTC Sensation mu?

Sponsorlu Bağlantılar

hotboy_ist

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S2 mi HTC Sensation mu?
Arkadaşlar ben 8 aydır N8 kullanıcısıyım... Artık aldığıma pişman oldum bu telefonu ve İyi bir android cihazı alıp kullanmak istiyorum... N8i satacağım ve yaklaşık 1600 tl bütçem olacak telefon için... Sizin önerebileceğiniz Android cihazlara da açığım illaki Galaxy S2 yada HTC sensation olmak zorunda değil. Çünkü Androide dair fazla bir bilgim yok... Mümkünse oyun ve multimedia da performansı yüksek olsun... Bu bütçeye göre uygun Android cihazlar nelerdir arkadaşlar?
 
  • Beğen
Tepkiler: nonamex


bagatur58

Üye
bende arastirmaktayimda bana galaxys2 daha kullanisli geldi
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
tabi ki s2.
artıları: (sensation'a göre)
Kamerası daha iyi.
Internet performansı daha iyi.
USB on the go.
Dahili hafızası.
Super amoled plus.

sensation almayı düşünseydim tek sebebi Sense olurdu. Onun dışında s2'ye üstünlüğü yok. :oke:

ayrıca 1600'den daha düşük fiyata optimus 2X bulabilirsin. Bunlarla yarışabilir. Biraz araştır :oke:
 

nonamex

Üye
Galaxy S2 sizin için en iyisi olur bütçeniz 1600 lira iken.
 
viranufuk

viranufuk

Üye
s2 derim başka bi şey demem ben 2 aydır kullanıyorum tek kelimeile harika alamadan önce söyliyim bataryası iyi bi romla 2 gün gidiyor ısınma problemide ki problem değil çünkü akıllı tellerde hepsinde ısınma var ki bazı romlarada asgariye indirmişler
 

hotboy_ist

Üye
    Konu Sahibi
Rom nedir ?
 
Kubde

Kubde

Üye
Arkadaşlar Desire hd ile S2 deseydiniz anlardımda sensation ile s2 diyor arkadaş. tabikide htc sensation alimünyum kasa ayrıca kamerası ikiside 8 olmasına rağmen odaklama daha iyi çift led flash körü körüne s2 demeyin plastik kasa ben ısınamadım o telefona tek iyi ikiside çift çekirdek ama bilinen bir gerçek varki htc telefonlar hız aşırmada bir numara bu arada sensationun tek eksiği gerçi eksik sayılmaz ama 768MB Ram olması s2 de 1 Gb. Birde Sense3.0 arayüzünü demiyorum bile:)
 
  • Beğen
Tepkiler: kocheroo

hhhgggffff

Üye
tek kelime ile s2 dostum
 

srooyunu

Üye
s2 tabikide
 

fatih_347

Kapalı Hesap
kardes bos ver s2 yi htc thunderbolt al bi numara
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Arkadaşlar Desire hd ile S2 deseydiniz anlardımda sensation ile s2 diyor arkadaş. tabikide htc sensation alimünyum kasa ayrıca kamerası ikiside 8 olmasına rağmen odaklama daha iyi çift led flash körü körüne s2 demeyin plastik kasa ben ısınamadım o telefona tek iyi ikiside çift çekirdek ama bilinen bir gerçek varki htc telefonlar hız aşırmada bir numara bu arada sensationun tek eksiği gerçi eksik sayılmaz ama 768MB Ram olması s2 de 1 Gb. Birde Sense3.0 arayüzünü demiyorum bile:)

s2 kamera konusunda daha başarılı. Kasa konusuna gelince, kişiden kişiye değişir. Izledin mi bilmiyorum bir videoda s2'nin arka kapağını çıkartıp resmen işkence ediyorlar ve hiçbir şey yokmuş gibi yerine takıyorlar. Sağlam yani. :oke:
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Fuki alimunyim ile plastiği mi karşılaştırıuorsun yahu SGS2 nin sıcaklığından erir ya bende kudbeye katılıyorum htc sense kullandıktan sonra ios çakması bir arayüzü kullanmasınız
 
zankos

zankos

Üye
sensation sense arayüzü nü inceleyin ondan sonra karar verin
 

hotboy_ist

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar yorumlar için teşekkür ederim de iyice kafamı karıştırdınız ya :) Artık sürekli telefon değiştirmekten sıkıldım... Almışken tam olsun istiyorum... HTC nin kamerası kötü geldi biraz ama arayüz harika gerçekten. Sanki galaxy S2 donanım olarak daha iyi geldi. Bi kasası plastik o kadar...

----------Eklendi @ 02:58:18 ---------- Yazıldı @ 02:55:12 ----------

Bu arada GPU olarak hangisi daha güçlü bilginiz varmı? Pek anlamam o işten de
 
Kubde

Kubde

Üye
Arkadaşlar yorumlar için teşekkür ederim de iyice kafamı karıştırdınız ya :) Artık sürekli telefon değiştirmekten sıkıldım... Almışken tam olsun istiyorum... HTC nin kamerası kötü geldi biraz ama arayüz harika gerçekten. Sanki galaxy S2 donanım olarak daha iyi geldi. Bi kasası plastik o kadar...

----------Eklendi @ 02:58:18 ---------- Yazıldı @ 02:55:12 ----------

Bu arada GPU olarak hangisi daha güçlü bilginiz varmı? Pek anlamam o işten de

Güzel kardeşim HTC al S2 alma demiyorum o da güzel telefon ama karşılaştırdığın telefonda sensation yahu:) ben desire hd kullanıyorum s2 takas etseler yine desire hd derim ben o kadar güzel arayüzü var nerde kalmış sensation. Bir kere sensation da sense 3.0 arayüzü var. ödül almış dünyanın en iyi ara yüzü diye bilinen sense 2.1 in gelişmiş hali. biraz ağır telefonlar oluyor ama olsun sağlamlık ta o na göre değişiyor tabi
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Fuki alimunyim ile plastiği mi karşılaştırıuorsun yahu SGS2 nin sıcaklığından erir ya bende kudbeye katılıyorum htc sense kullandıktan sonra ios çakması bir arayüzü kullanmasınız

tabi ki karşılaştırmıyorum. Sadece çok kötü olmadığını söylüyorum.
Ayrıca ben de isterdim s2'de de orijinal bi arayüz olsun. Ama ne yapalım.

----------Eklendi @ 03:33:30 ---------- Yazıldı @ 03:31:47 ----------

sensation sense arayüzü nü inceleyin ondan sonra karar verin

sadece arayüzle telefon almam. Bana sorarlarsa da aldırmam.
Arayüz tabi ki önemli ama daha önemli şeyler var. :oke:
 
Uruloki

Uruloki

Üye
@hotboy gpu da htc daha iyi andreno 220 var cihazda ve 60milyon poligon çizebiliyor tek başına sgs2 de ise mali400 var da 40larda olması lazım kontrol etmem lazım ama mali yi yani andreno daha güçlü ondan emimim ama

----------Eklendi @ 09:46:10 ---------- Yazıldı @ 09:44:42 ----------

fuki evet kötü olmadığını bende biliyorum fakat plastik işte ama kameraları için googledan arama yapın bence
 
inci55

inci55

Üye
htc ruby isimli bir model çıkaracak, bence 1-2 hafta bekle...
 
schnellmajestic

schnellmajestic

Üye
htc sensation savunanlar biraz araştırsın benchmark testlerinde yok 60 milyon poligib yok 40 mırk azıcık araştıran sallamayın be bu forumda fanatik olmayın azıcık araştırın araştırın kubde sen de vereceğim linki iyi izle fazla sallama al kardeşim sende s2 bu forumdada fazla birşey sorma böyle tiplere yazmıyım yazmıyım dedim azıcık araştırsanız fena mı olucak
hız aşındırmaymış ben s2 alıp hız aşındırcam napıyım ben aşındırmayı telin ömrünü mü kısaltym tel üzerinden havamı atayım hem aşındırmadada yine s2 çıkmış usturuplu salla
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
s2 öneririm
 


Üst Alt