Galaxy S2 mi HTC Sensation mu?

Sponsorlu Bağlantılar

Uruloki

Uruloki

Üye
linux ubuntu çakması dediğin android mi ve ekran çözünürlüğü yüksek piksel sayısı demen biraz tezat olmuyor mu
 


saruman_me

saruman_me

Üye
haluk abi nerde hızlı senin kullandığım lg optimus 2x eziyor htc sensation daha yüksek çözünürlükte olmasına rağmen neocore da aynı fps veriyor ve tegra 2 li cihazları geçiyor sgs2 hiçbir şey bundan sonra performans ve arayüz ikisindede birinci htc sensation
doğru olabilirsin hasan ama ben o hızı hiç bi zaman göremedim int hızını sana sölemiştim güzel ama inan öle tat vericek göze hitap edicek bi cihaz değil hts sensation inan onun yanında çok büyük bi farkla önde neden diye sorucak olursan tlf eline aldığında kendini beğendiriyor ama lg de o yok bide hala güncelemesi gelmemiş sattığım kişi arkadaşım ve hala froya kulanıyor diğer android li cihazlar çağ atlarken lg hala yerinde sayıyor ama şuda bi gerçek int hızını göze alırsak şu an piyasadaki en hızlı tlf gs2 ama ekran çözünürlüğü düşük olduğundan sayfalarda baya bi sıkıntı yaşandığını okumuştum int de ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum ama çoğunluğu bu kanıda artı ısınma konusun da gs2 emin ol lg nin eline su dökemez inanılmaz ısınıyor ve ısındığındada hemen kapanıyor buda onun bi eksisi bu yüzden şimdi doğu bankta 1100 kadar indi..
 
Uruloki

Uruloki

Üye
bilmiyorum benim bunlar arasında yine tercihim htc sensation dur çünkü her yönüyle çok iyi bir şarj kötü onda o kadar ki müşteri memnuniyeti da çok iyi olan cihazlar ve fiyatı daha ucuz htc sensationun
 
franzliszt

franzliszt

Üye
bende beklemediğim performansı görüyorum sgs2 den gerçekten sevmeye başladım internet olsun müzik olsun vdeo olsun, bugün brothers in arms 2 hd yükledim oynadım , mükemmel performans.firefox vardı android markette eskiden orta düzey bir tarayıcı olarak yazılırdı androidde ama bu çift işlemci olduğu için bir deneyeyim dedim o bile çoştu arkadaş.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
bende beklemediğim performansı görüyorum sgs2 den gerçekten sevmeye başladım internet olsun müzik olsun vdeo olsun, bugün brothers in arms 2 hd yükledim oynadım , mükemmel performans.firefox vardı android markette eskiden orta düzey bir tarayıcı olarak yazılırdı androidde ama bu çift işlemci olduğu için bir deneyeyim dedim o bile çoştu arkadaş.
bana bunlarla gelin arkadaş htc kullananar nasıl buluyor tarayıcı benim izlenimlerim htc de metin sığdırma filan öyle ekstraları var birde boş ram miktarı ne kadar sgs2 nin ve htc sensationun
 
muscler

muscler

Üye
ya arkadaşım iki telefonda birbirine çok yakın özellikler ben anlamıyorum millet gpu tartışması yapıyo burda . yahu bu 2 telefona ne yükledinizde yetmedi . ikisde 1.2ghzx2 işlemci ikiside gayet iyi gayet başarılı oyun performansı var yani diğeri birinden 10 fps yüksek olunca nolcak crysismi oyunıcak telefonda ? bende 2si arasında kaldım tercihimi galaxy s2den yana yaptım çünkü htc sense bana göre pek iyi gelmedi açıkcası galaxy s2'yle htc sensation arasındaki bariz farklar galaxy s2 nin video çekimi oldukça başarılı ve amoled ekran + dünyanın en ince akıllı telefonu . performans açısından değerlendiripte arkadaşın kafasını karıştırmayın
 

nonamex

Üye
bende beklemediğim performansı görüyorum sgs2 den gerçekten sevmeye başladım internet olsun müzik olsun vdeo olsun, bugün brothers in arms 2 hd yükledim oynadım , mükemmel performans.firefox vardı android markette eskiden orta düzey bir tarayıcı olarak yazılırdı androidde ama bu çift işlemci olduğu için bir deneyeyim dedim o bile çoştu arkadaş.
Firefox'un Galaxy S ve Optimus Black teki performansi rezalet..Cift cekirdegin gucu cikmis ortaya :)
 
umutku84

umutku84

Üye
s2 tabiki !
 
franzliszt

franzliszt

Üye
bana bunlarla gelin arkadaş htc kullananar nasıl buluyor tarayıcı benim izlenimlerim htc de metin sığdırma filan öyle ekstraları var birde boş ram miktarı ne kadar sgs2 nin ve htc sensationun

sadece 154-224 arası kullanıyor rami silersen sıfırlıyor 154 ram kullanıyor sonra 224 oluyor 833 mb boş gösteriyor, valla htc de güzeş marka dediğim gibi ama ben bu cihazdan artısını yapacak bir özelliği olduğunu sanmıyorum herşeyi sunmuşlar adamlar , açıp monkey kick off oynadım sgs2 üzerinden bir flash gücünü görelim diye valla benim netbookdan iyi oynattı , xperia ile denemiştim aman allahım . iphone4 ile deneyemiyorum açmıyor :D

----------Eklendi @ 11:22:36 ---------- Yazıldı @ 11:19:42 ----------

Firefox'un Galaxy S ve Optimus Black teki performansi rezalet..Cift cekirdegin gucu cikmis ortaya :)

bende nokia n900 vardı onu overlock etmiştim 1,2ghz w onunda rami 1gb idi , firefox yüklemiştim oda xperia x10 dan daha iyi ve hızlıydı şimdi galaxys2 de çok daha hızlı olarak geldi şimdi bir halta yarar bu firefox ama ben yinede kendi tarayıcısını kullanıyorum üşeniyorum firefoxa :) standart tarayıcısı basit ve çok hızlı
 
saruman_me

saruman_me

Üye
bu gün ilk defa gs2 yi elime aldım oldum olası samsungu sevmem ama gerçekten inanılmaz hızlı bi cihaz gerçekten parasının tlf nu alan pişman olmıcağını düşünüyorum htc yi baya kurcaladım ama bu kadar hızlı değil he htc nin de artıları var ama sırf o artılar için gidip htc alınmaz memnun edici yani çok fazla samsungun ekran çok ahat vede enkli çözünürlük eksik ama fazla göze batmıyor foto çekimi htc ye nazaran çok üstün htc nin fotosu güzel değil bulanık çıkıyor ama samsung güzel çekim yapabiliyor ikisinin arasında bi tercih apmak isteyen arkadaşlar olursa almadan önce kesinlikle int değil bire bir ellerine alıp kurcalasınlar kesin farkı görürler...

----------Eklendi @ 16:49:43 ---------- Yazıldı @ 16:43:04 ----------

 
Uruloki

Uruloki

Üye
bu gün ilk defa gs2 yi elime aldım oldum olası samsungu sevmem ama gerçekten inanılmaz hızlı bi cihaz gerçekten parasının tlf nu alan pişman olmıcağını düşünüyorum htc yi baya kurcaladım ama bu kadar hızlı değil he htc nin de artıları var ama sırf o artılar için gidip htc alınmaz memnun edici yani çok fazla samsungun ekran çok ahat vede enkli çözünürlük eksik ama fazla göze batmıyor foto çekimi htc ye nazaran çok üstün htc nin fotosu güzel değil bulanık çıkıyor ama samsung güzel çekim yapabiliyor ikisinin arasında bi tercih apmak isteyen arkadaşlar olursa almadan önce kesinlikle int değil bire bir ellerine alıp kurcalasınlar kesin farkı görürler...

----------Eklendi @ 16:49:43 ---------- Yazıldı @ 16:43:04 ----------



farkı anlamamızı sağladın teşekkürler haluk abi 2x e göe nasıl performansı sence
 
saruman_me

saruman_me

Üye



farkı anlamamızı sağladın teşekkürler haluk abi 2x e göe nasıl performansı sence
valla hasan negs2 nede htc ye hız olaak eşit değil kardeş sen kafaya takmışsın 2x almaya ama bana sorucak olursan inan onu alıcağına git lg black al inan aynı hiç fark yok yada biaz bekle gs2 nin fiyatını n düşmesini bekle onu al çünkü ben karar verdim ciddi bi alıcı bulursam ist içi elden n950 vericem inanılmaz soğudum nokia dan ne tarafa baktığı belli olmayan bi firma oldu artık farketmez samsung veya htc onlarda kulanıcılar için bişiler yapmaya çalışıyolar ki geleceğe dönük adımlardır bunlar nokia gibi yarım yamalak değil insanın ağzına balı sürüp sonra çekip gitmiyolar en azından..

 

angryperson

Üye
kardes bos ver s2 yi htc thunderbolt al bi numara




Bugatti ile fiat kiyaslamasiin arkadas. sensation kimdir nedir ya gs2nin yaninda adi nasil gecer. pes yani alin elinize kullanin. htc marka mi la. dandik slcd ekran. 3g goruntuli gorusme bile yok at cope . gs2 ile kiyaslanir mi sensation ya da herhangi bi htc. pes
 

utramega

Üye
kardeş ne kadar samsung kullanıcısı olsam bile samsung ara yüzü olan touchwiz tamamen ios çakması sense 3.0 mükemmel bir arayüz ancak bu iki telefonda çok pahalı eger bn telefon alırken lg optimus black olsaydı düşünmeden onu alırdım hem fiyat kalite performansı olarak çok ii hemde nova ekran süper ancak s2deki ekran ve sensationdaki ekranda gayet iyi vede bana göre dokunmatik olarak htc hem iphone hem s2yi geçer
 
karayel90

karayel90

Üye
[video=youtube;lIyKkl5sW7g]http://www.youtube.com/watch?v=lIyKkl5sW7g[/video]

Al kardeş bi de burdan bak belki işine yarayabilir
 


Üst Alt