doğru olabilirsin hasan ama ben o hızı hiç bi zaman göremedim int hızını sana sölemiştim güzel ama inan öle tat vericek göze hitap edicek bi cihaz değil hts sensation inan onun yanında çok büyük bi farkla önde neden diye sorucak olursan tlf eline aldığında kendini beğendiriyor ama lg de o yok bide hala güncelemesi gelmemiş sattığım kişi arkadaşım ve hala froya kulanıyor diğer android li cihazlar çağ atlarken lg hala yerinde sayıyor ama şuda bi gerçek int hızını göze alırsak şu an piyasadaki en hızlı tlf gs2 ama ekran çözünürlüğü düşük olduğundan sayfalarda baya bi sıkıntı yaşandığını okumuştum int de ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum ama çoğunluğu bu kanıda artı ısınma konusun da gs2 emin ol lg nin eline su dökemez inanılmaz ısınıyor ve ısındığındada hemen kapanıyor buda onun bi eksisi bu yüzden şimdi doğu bankta 1100 kadar indi..haluk abi nerde hızlı senin kullandığım lg optimus 2x eziyor htc sensation daha yüksek çözünürlükte olmasına rağmen neocore da aynı fps veriyor ve tegra 2 li cihazları geçiyor sgs2 hiçbir şey bundan sonra performans ve arayüz ikisindede birinci htc sensation
bana bunlarla gelin arkadaş htc kullananar nasıl buluyor tarayıcı benim izlenimlerim htc de metin sığdırma filan öyle ekstraları var birde boş ram miktarı ne kadar sgs2 nin ve htc sensationunbende beklemediğim performansı görüyorum sgs2 den gerçekten sevmeye başladım internet olsun müzik olsun vdeo olsun, bugün brothers in arms 2 hd yükledim oynadım , mükemmel performans.firefox vardı android markette eskiden orta düzey bir tarayıcı olarak yazılırdı androidde ama bu çift işlemci olduğu için bir deneyeyim dedim o bile çoştu arkadaş.
Firefox'un Galaxy S ve Optimus Black teki performansi rezalet..Cift cekirdegin gucu cikmis ortayabende beklemediğim performansı görüyorum sgs2 den gerçekten sevmeye başladım internet olsun müzik olsun vdeo olsun, bugün brothers in arms 2 hd yükledim oynadım , mükemmel performans.firefox vardı android markette eskiden orta düzey bir tarayıcı olarak yazılırdı androidde ama bu çift işlemci olduğu için bir deneyeyim dedim o bile çoştu arkadaş.

bana bunlarla gelin arkadaş htc kullananar nasıl buluyor tarayıcı benim izlenimlerim htc de metin sığdırma filan öyle ekstraları var birde boş ram miktarı ne kadar sgs2 nin ve htc sensationun

Firefox'un Galaxy S ve Optimus Black teki performansi rezalet..Cift cekirdegin gucu cikmis ortaya![]()
standart tarayıcısı basit ve çok hızlıbu gün ilk defa gs2 yi elime aldım oldum olası samsungu sevmem ama gerçekten inanılmaz hızlı bi cihaz gerçekten parasının tlf nu alan pişman olmıcağını düşünüyorum htc yi baya kurcaladım ama bu kadar hızlı değil he htc nin de artıları var ama sırf o artılar için gidip htc alınmaz memnun edici yani çok fazla samsungun ekran çok ahat vede enkli çözünürlük eksik ama fazla göze batmıyor foto çekimi htc ye nazaran çok üstün htc nin fotosu güzel değil bulanık çıkıyor ama samsung güzel çekim yapabiliyor ikisinin arasında bi tercih apmak isteyen arkadaşlar olursa almadan önce kesinlikle int değil bire bir ellerine alıp kurcalasınlar kesin farkı görürler...
----------Eklendi @ 16:49:43 ---------- Yazıldı @ 16:43:04 ----------
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
valla hasan negs2 nede htc ye hız olaak eşit değil kardeş sen kafaya takmışsın 2x almaya ama bana sorucak olursan inan onu alıcağına git lg black al inan aynı hiç fark yok yada biaz bekle gs2 nin fiyatını n düşmesini bekle onu al çünkü ben karar verdim ciddi bi alıcı bulursam ist içi elden n950 vericem inanılmaz soğudum nokia dan ne tarafa baktığı belli olmayan bi firma oldu artık farketmez samsung veya htc onlarda kulanıcılar için bişiler yapmaya çalışıyolar ki geleceğe dönük adımlardır bunlar nokia gibi yarım yamalak değil insanın ağzına balı sürüp sonra çekip gitmiyolar en azından..
farkı anlamamızı sağladın teşekkürler haluk abi 2x e göe nasıl performansı sence
kardes bos ver s2 yi htc thunderbolt al bi numara
