Symbian'lı telefon üretimi bitiyor !!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
seyfipasa

seyfipasa

Üye
2-3 sene daha götürsünde sonra ne yaparsa yapsın :)
 


one2one2

one2one2

Üye
gunaydin.. bu haber wp ilk el sıkıstıklarında verilmisti
 
SilentOne

SilentOne

Üye
hadi yha
 
Utku

Utku

Üye
en fazla 2 yıl kullanırım zaten bunu:pro:
 
seyfipasa

seyfipasa

Üye
bu demek olıyoki yani telefonları cope mi atacaz hangisine inanalım 2016ya mı su an bittigine mi
 

nonamex

Üye
bu demek olıyoki yani telefonları cope mi atacaz hangisine inanalım 2016ya mı su an bittigine mi

Hayır, sadece Symbian oyun ve uygulama konusunda pek destek göremeyecek anlamına geliyor.
 
raikirin

raikirin

Üye
Haber eski mi yeni mi bilmiyorum ama bazı teknoloji sitelerinde birkaç gün önce yayınlandı,o yüzden paylaşmış olabilir.
 
pRime.

pRime.

Üye
Haber eski mi yeni mi bilmiyorum ama bir teknoloji sitesinde birkaç gün önce yayınlandı,o yüzden paylaşmış olabilir.

Eski arkadaşım shift delete'nin beceriksizliği eski haberi yeniymiş gibi vermek.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt