Symbian'lı telefon üretimi bitiyor !!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

karasahinemre

Üye
destek 2016 ya kadar :D
 


mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
2016 ya kadar destek ve cihaz verilcekti çelişkili bi haber kaynakta göremedim büyük ihtimal yalan haber :kotu:
 

karasahinemre

Üye
dert değil yani ben memnunum n8 imden
 
SilentOne

SilentOne

Üye
bnde c6-01im hem minik hem havalı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.

serkanet

Üye
daha belle gelecek ne yaptınız
 
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
Biz enayi durumuna mı düşmüş oluyoruz şimdi ilk çıktığı gibi N8'i aldık adam symbianı bırakıcaz diyo var mı böyle bi iş.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Biz enayi durumuna mı düşmüş oluyoruz şimdi ilk çıktığı gibi N8'i aldık adam symbianı bırakıcaz diyo var mı böyle bi iş.

daha symbian anna ve belle çıkacak. O zamana kadar da yeni telefon alırsın zaten :oke:
 
61semih

61semih

Üye
suanda alınan symbain telefonlara (s^3) zaten anne belle gelecek bu guncelleme ıle zaten en az 2 sene daha rahat kullanılır.asıl soru su nokıa symbain ı neden bırakıyor?
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
2016da bitecek zaten
 
WebStyle

WebStyle

Üye
N8,C7,C6.X7'leri çöpe gönderme vakti geliyor sanırım..
 

electroizm

Üye
belle'de gelir gerisi gelmez artık
 
seyfipasa

seyfipasa

Üye
1 hafta oldu c7 alalı biraaz geç gecseydin ya be adam :)
 

Kedi Yavrusu

Üye
    Konu Sahibi
yaw sanki ben bu haberi bi tarafımdan uydurdum yok üretim bitmez yok 2016'ya kadar devam eder yok biteceğini düşünmüyormuş.

Baya da bitecek işte adamlar anlaşmayı bile yapmış bekleyin görün.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
belleyi cikartsinlar sonra ne halt ederlerse etsinler..bizi pr 1.2ye mahkum etmesinler de..
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Telefon üretimi durabilir ama mevcut kaç yüz milyonluk cihaz için destek kesilmez o yüzden telaşa gerek yok, yakında anna ardından belle gelecek bunlar bilinen güncellemeler başka güncelleme gelip gelmeyeceğini kimse bilemez, şuan ki durum da bile elimizde ki cihazlar en az 2 sene gider.
 
pRime.

pRime.

Üye
beyler haber eski geçen sene yapılan anlaşmayı gösteriyo bu symbian'ın bittiği falan yok 2016'ya kadar devam. :oke:
 

Kedi Yavrusu

Üye
    Konu Sahibi
beyler haber eski geçen sene yapılan anlaşmayı gösteriyo bu symbian'ın bittiği falan yok 2016'ya kadar devam. :oke:

haber eski mi bak bakem



daha dünün haberi nere eski oluyo, her habere eski demeye alıştın sen de
 
pRime.

pRime.

Üye
arkadaşım haber eski diyorsam bi bildiğim var bunlar geçen sene kışın konuşuluyordu shiftdelete eski haber paylaşmışsa ben napayım? hey Allah'ım ya!
 
uribaju

uribaju

Üye
2016'ya kadar destek var kendileri açıklamıştı döndülerse bilemiyorum
 
pRime.

pRime.

Üye
karalama kokan hareketler bunlar böyle olsaydı symbian annayı ve belleyi hiç göremezdik ayrıca hala symbian^3'lü telefon çıkarıyor nokia.

----------Eklendi @ 12:05:14 ---------- Yazıldı @ 12:03:26 ----------

500, 600, 700 modelleri hiç duyurulmazdı ozaman.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt