sayamora
Üye
yani bırakın bilgisayara nasıl xp w7 vista linux kurabiliyorsak istediğimiz işletim sistemini kuralımo zaman bari bootloader şifresini falan versinler

yani bırakın bilgisayara nasıl xp w7 vista linux kurabiliyorsak istediğimiz işletim sistemini kuralımo zaman bari bootloader şifresini falan versinler

yani bırakın bilgisayara nasıl xp w7 vista linux kurabiliyorsak istediğimiz işletim sistemini kuralım![]()
o zaman bari bootloader şifresini falan versinler

Symbian açık kaynaklı olaydı eyiydi
2008 ilk androidlı telefon çıktı nokia tavan yaptı satışlarda yıl 2009 nokia cokmeye basladı yıl 2010 android yükseliş yapmaya başladı yıl 2011 nokia artık son kozlarını cekiyor ve cöktu çokecek ve android acayıp bir yukselişe dewam ediyor yıl 2012 nokia coktu kullerınden doğmaya baslıyor android zırvede ve apple kafa tutuyor google koseyi donuyor samsung koseyi donur kaç yıldır zarar yapamyan mıcrosoft zarar ediyor kısacası symbian nokiada bitti artık ios olmadı android olmadı wp e geçiş wakti geldi ama illada nokia ile değil htc samsung gibi markalarla deneyin
2008 ilk androidlı telefon çıktı nokia tavan yaptı satışlarda yıl 2009 nokia cokmeye basladı yıl 2010 android yükseliş yapmaya başladı yıl 2011 nokia artık son kozlarını cekiyor ve cöktu çokecek ve android acayıp bir yukselişe dewam ediyor yıl 2012 nokia coktu kullerınden doğmaya baslıyor android zırvede ve apple kafa tutuyor google koseyi donuyor samsung koseyi donur kaç yıldır zarar yapamyan mıcrosoft zarar ediyor kısacası symbian nokiada bitti artık ios olmadı android olmadı wp e geçiş wakti geldi ama illada nokia ile değil htc samsung gibi markalarla deneyin
S^3 açık değil mi zaten?
