Symbian'lı Telefon Üretimi Bitiyor [?]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
Symbian açık kaynaklı olaydı eyiydi
 
SilentOne

SilentOne

Üye
2008 ilk androidlı telefon çıktı nokia tavan yaptı satışlarda yıl 2009 nokia cokmeye basladı yıl 2010 android yükseliş yapmaya başladı yıl 2011 nokia artık son kozlarını cekiyor ve cöktu çokecek ve android acayıp bir yukselişe dewam ediyor yıl 2012 nokia coktu kullerınden doğmaya baslıyor android zırvede ve apple kafa tutuyor google koseyi donuyor samsung koseyi donur kaç yıldır zarar yapamyan mıcrosoft zarar ediyor kısacası symbian nokiada bitti artık ios olmadı android olmadı wp e geçiş wakti geldi ama illada nokia ile değil htc samsung gibi markalarla deneyin
 
LimePie

LimePie

Üye
yaa bunca sene nokia kullandım kullanmaz olaydım şimdi param olsa galaxy s2 alırım :)
 
BaySerkan

BaySerkan

Üye
2008 ilk androidlı telefon çıktı nokia tavan yaptı satışlarda yıl 2009 nokia cokmeye basladı yıl 2010 android yükseliş yapmaya başladı yıl 2011 nokia artık son kozlarını cekiyor ve cöktu çokecek ve android acayıp bir yukselişe dewam ediyor yıl 2012 nokia coktu kullerınden doğmaya baslıyor android zırvede ve apple kafa tutuyor google koseyi donuyor samsung koseyi donur kaç yıldır zarar yapamyan mıcrosoft zarar ediyor kısacası symbian nokiada bitti artık ios olmadı android olmadı wp e geçiş wakti geldi ama illada nokia ile değil htc samsung gibi markalarla deneyin

WP'lu bir telefon alacak olursam alacağım telefon Nokia olur gene Samsung la Htc ile işim olmaz,bu yazdıklarının tersi Wp'li telefonları çıkarması ile Nokia lehine gelişecektir tahminim.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
2008 ilk androidlı telefon çıktı nokia tavan yaptı satışlarda yıl 2009 nokia cokmeye basladı yıl 2010 android yükseliş yapmaya başladı yıl 2011 nokia artık son kozlarını cekiyor ve cöktu çokecek ve android acayıp bir yukselişe dewam ediyor yıl 2012 nokia coktu kullerınden doğmaya baslıyor android zırvede ve apple kafa tutuyor google koseyi donuyor samsung koseyi donur kaç yıldır zarar yapamyan mıcrosoft zarar ediyor kısacası symbian nokiada bitti artık ios olmadı android olmadı wp e geçiş wakti geldi ama illada nokia ile değil htc samsung gibi markalarla deneyin

Android için samsung neyse WP içinde Nokia odur Fehmi.
 

sercanx14

Üye
Hey gidi Symbian hey sende gidiyorsun demek.Nokıa'dan şaşmam wp e geçiş vakti geldi o zaman.
 
bayram yazıcı

bayram yazıcı

Üye
Arkadaşlar böyle haberleri görünce canım sıkılıyor
 

sayamora

Üye
    Konu Sahibi
sizce nokianın 2. nesil cihazları için wp gelir mi?
donanım yeteri kadar güçlü mü ? [ 603 ,700, 701, 808]
 
eren3546

eren3546

Üye
biterse bitsin needek :) yas mı tutalım
symbian bitmesi beni pek ilgilendirmiyor
oyun ve program stoğumu yaptım beni 3.4 sene götürür gerçi pek oyun oynamıyorum genelde internette takılıyorum müzik video yani multimedya olarak kullanıyorum
symbian belle yüklü sıfır hata
 
hançer

hançer

Üye
nokianin boyle birşey yapacağını bilseydim symbian 3 işletim sistemli c601 para saymazdim
 
Reexecution

Reexecution

Üye
bence wp dan da çok bişey beklemeyin ,
sonucunda Microsoft'un html5 tabanlı işletim sistemi.
 
caglar b

caglar b

Üye
beyler wp sadece symbianı degil meego lu n9 uda vurdu.bugün nokia shopta n9 u incelemek için gittim fakat oradaki çalışan bu telefonun artık üretilmedigini ve sadece bimeksde bulabilecegimi söyledi kuvvetle muhtemel 2ay sonra symbianlı cihazlarında aynı kadere ugruyacagını söyledi
 
ege009

ege009

Üye
WP hic guzel degil ios desen basbelasi en iyi android
 

enolaguy

Üye
Nokia windows telefonunu tutturacak bence, symbiani ise samsung coktandir satin almak istiyor ama nokia samsunga bu kozu vermek istemedigi icin satmiyor, ne cekiyorsak nokia dan cekiyoruz zaten. Ne olduruyor ne diriltiyor
 

mkkozanmk

Üye
yeter ama artık bu konu 100 kere açıldı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt