Aynen Furkan symbian'da bi uygulama 3 mb ram yerken androidde 5-10 mb yiyor.Hele oyun için falan söz etmeyin gio tam bir felaket.Ekran çözünürlügü düsük.Gpu yeterli degil islemci zaten sınırda.Yani niye ucuz diye soruldugunda cevabınızı alıyorsunuz gio'da.Ama nHD çözünürlügü bulunan amoled cbd ekranlı islemciyi daha verimli kullanan hd video kaydı yapabilen çizilmez ön yüzeyli ekranlı usb on the go destekli bir telefon ile gio'yu karsılastırmak bana çok komik geliyor bilmem bana katılanlar olur mu.![]()

Arkadasim kiz arkadasina aliyosan çin mali falan alayim deme.Piyasayi biliyolar demedigini birakmaz çin mali bu diye
X3 al bayiliyolar o telefona bide motorola v3Saka bi yana C6-01'i bu firsat varken yakala bence 750 liradan 599 lira düsmesi çok iyi bir tercih haline getiriyor onu.
![]()
huawai x5 bende düşündüm ama marka olarak pek güven vermedi adı çin malı gibi sanki kullananlar çok memnun gözüküyor ama hediye alacağım için çin malı dandik bir ismi var o yüzden kararsızım
Bay çok bilmiş nerdeyse çoğu telefon çinde üretiliyor dünyada en iyi telefon üreten 5 markadan birisi huawei f/p kralı şuanda x5 bi kullan ondan sonra yorum yap bilip bilmeden konuşma.
----------Eklendi @ 16:00:51 ---------- Yazıldı @ 15:59:04 ----------
Markayı biraz araştırsan güven verir mutlaka çin malı diye küçümsemeyin nerdeyse bütün telefonlar çinde üretiliyor ismide dandik değil.
Bildiklerimle ezerim seni tartısma yaratmaya gerek yok.
Her marka çinde üretim yapıyor olabilir ama çinde üretse bile kendi malzeme kalitesini ve üretim standartlarını koruyorlar bilmem anladın mı.Sadece isçilik fiyatını azaltmaya çalısıyorlar malum çinde is gücü çok ucuz..
Ama huawei dipe dip ÇİNLİ bir telefon markası.Standartları falan yok.Akıllı telefon olması onu trident anycool dolia gibi tırıskadan nagme atan telefonlardan ayırmaz canım kardesim.Telefonu eline aldıgında bile anlarsın bunu 2-3 hafta sonra yüzeyinin rengi atarsa anlarsın demek istedigimi.
Günese de fazla çıkma telefonla bi nasihat sana...

Bildiklerimle ezerim seni tartısma yaratmaya gerek yok.
Her marka çinde üretim yapıyor olabilir ama çinde üretse bile kendi malzeme kalitesini ve üretim standartlarını koruyorlar bilmem anladın mı.Sadece isçilik fiyatını azaltmaya çalısıyorlar malum çinde is gücü çok ucuz..
Ama huawei dipe dip ÇİNLİ bir telefon markası.Standartları falan yok.Akıllı telefon olması onu trident anycool dolia gibi tırıskadan nagme atan telefonlardan ayırmaz canım kardesim.Telefonu eline aldıgında bile anlarsın bunu 2-3 hafta sonra yüzeyinin rengi atarsa anlarsın demek istedigimi.
Günese de fazla çıkma telefonla bi nasihat sana...
Adi var diye Nokia alalim, sonra 2-3 hafta sonra telefon kapansin, bir daha acilmasin neymis Nokia batarya parcasini monte etmeyi unutmus..
Markaya degil sunduguna bakmak lazim.. Ayrica Turkcell niye tridentle falan degilde Huawei ile calisip akilli telefonlarini, 3g modemlerini ona yaptiriyor madem Huawei bu kadar kalitesiz ? Dusunsene satti Turkcell T10'lari, sonra telefonlarda sorun ciksa kabak Turkcell'in basina patlayacak, Turkcell boyle bir risk alir mi?
Olaya tam Türk olayı ile bakıyosun.Evet markaya para vereceksin kaliteyi malın fiyatı belirler.Haa risk olayına gelince risk almadan ticaret yapamazsın.Olay Türkcell'e falan patlamaz.Savunmaları çok basit ;
''Aldıgın telefonun fiyatına bak kardesim''
Bildiklerimle ezerim seni tartısma yaratmaya gerek yok.
Her marka çinde üretim yapıyor olabilir ama çinde üretse bile kendi malzeme kalitesini ve üretim standartlarını koruyorlar bilmem anladın mı.Sadece isçilik fiyatını azaltmaya çalısıyorlar malum çinde is gücü çok ucuz..
Ama huawei dipe dip ÇİNLİ bir telefon markası.Standartları falan yok.Akıllı telefon olması onu trident anycool dolia gibi tırıskadan nagme atan telefonlardan ayırmaz canım kardesim.Telefonu eline aldıgında bile anlarsın bunu 2-3 hafta sonra yüzeyinin rengi atarsa anlarsın demek istedigimi.
Günese de fazla çıkma telefonla bi nasihat sana...
bronzlaşır![]()

Öncelikle aldığın telefonun fiyatına bak gibi bişey deme şansları yok 570 lira bu devirde az para değil çok saçma.
Derler hocam 570 liraya kullandıgın özelliklere bak.Bir telefon piyasaya çıktıgı gibi düsük fiyatlı çıkmaz.Kampanya falan olurda düser.Anlayın isi iste arkasında kvk veya türkcell'in olması hikaye.Çin üretimi arabalar da girmedimi koskoca mermerleri otomotivi arkasına alıp türkiyeye.Huawei basar parayı kvk'ya türkcell'e alır ihale'yi.İnanın Türkcell hiçbir zarar görmez bu isten.Kvk zaten almıstır servis parasını çekik gözlerden yani her alana yeni telefon verse yine etkilenmez.Destek'te var kvk'dan yanlıs anlamayn beni.Ama çok ugrastırır bu telefon insanı..
Öncelikle aldığın telefonun fiyatına bak gibi bişey deme şansları yok 570 lira bu devirde az para değil çok saçma.
----------Eklendi @ 00:25:46 ---------- Yazıldı @ 00:19:39 ----------
Sen bildiklerinle bi karıncayı bile ezemezsin eğer çok bilseydin zaten böyle konuşmazdın.Trident anycol gibi markalarla huawei karşılaştıramazsın dünyada en iyi telefon üreten 5 markadan birisi diyorum sen hala neden bahsediyorsun.Telefonu elime aldığımda anladım zaten ne kadar Kalite muhteşem bir telefon yaptıklarını kaç telefonla karşılaştırdım hepsinden üstün.Telefonu 2 haftadır kullanıyorum ne yüzeyinde atma var ne çizik nede soyulma var hiçbir sorunu yok güneşede çıktım işim dolayı saatlerce güneştede kaldığı oldu tek bişeyde olmadı...Sen önce bi markayı araştır bi telefonu al eline kullan ondan sonra gel burda yorum yap nokia nokia diye diye başka marka bilmiyorsun bende önceden nokiadan başka telefon almam diyordum ama baktımki nokia artık bitti diğer markalara açıldım iyikide öyle yapmışım çokta memnunum hiçbir sıkıntıda yok.
----------Eklendi @ 00:26:12 ---------- Yazıldı @ 00:25:46 ----------
Hee ok![]()
Nokia önerdigim zaman bazılarına batıyor bu durum o yüzden sadece nokiacı olarak biliyorsun beni ve bu batanlardan biriside sensin sanırım saglık olsun arkadasım.Ben birsey önerirsem sabaha kadar konusurum arkasından.Ramazan girdi kırmayalım birbirimizi güle güle kullan sen telefonunu..
ondan sonrada dökülmeye başlarbronzlaşır![]()

Gio'daki RAM bi android için yetersiz. Symbian'da ise o RAM yeterli.
android biraz fazla istiyor.
Symbian ise az malla çok iş hesabı![]()
androidli bi telefon almanı tavsiye ederim. Lg optimus me'ye bakabılırsın.. tasarım,hız ve şarj suresı olarak guzel telefon.. android 2.2 froyo yuklu fiyatına göre en iyi smartphone bence

o ram ın az kaldıgını soylıyen arkadaslar sende dahıl dostum bana sunu acıklarmısın ben gio da pes11.nova,gangster gibi oyunları rahatca nasıl oynayabılıyorum?
----------Eklendi @ 03:53:46 ---------- Yazıldı @ 03:49:46 ----------
deme oyle arkadasım android bir hiç can cekısıyor surda mıs gıbı buyuk bır ıvme yakalamıs sanbyan varken android e ne hacet![]()
)) sende haklısın topragım.. dogru soyluyorsun.. android'ın kazandıgı ıvme mukemmel ama aşağı doğru, yukarı dogru olsa..
) 
