Telefon Tavsiyesi maximum 600 tl ye kadar telefon tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar

futbol123

futbol123

Üye
c6-01 alın kesinlikle :oke:
 


Osmanlı Evladı

Osmanlı Evladı

Üye
Kafadan dolma bilgiler ile gelip buraya insanların kafalarını karıştırmayın beyler. c6-01 ile x5 veya gio yu karsılastırmak yanlıs olur. symbian öldü diye laf cıkartmıs birisi siz de hala onu takip ediyorsunuz. :d:
 

bicer79

Üye
    Konu Sahibi
en iyi kendisine sorayım dedim o da samsung fit beğendi onu alıcam yardımlarınız için çooook teşekkürler
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Aynen Furkan symbian'da bi uygulama 3 mb ram yerken androidde 5-10 mb yiyor.Hele oyun için falan söz etmeyin gio tam bir felaket.Ekran çözünürlügü düsük.Gpu yeterli degil islemci zaten sınırda.Yani niye ucuz diye soruldugunda cevabınızı alıyorsunuz gio'da.Ama nHD çözünürlügü bulunan amoled cbd ekranlı islemciyi daha verimli kullanan hd video kaydı yapabilen çizilmez ön yüzeyli ekranlı usb on the go destekli bir telefon ile gio'yu karsılastırmak bana çok komik geliyor bilmem bana katılanlar olur mu.|-)

olur olur :oke:
 
__xXx__

__xXx__

Üye
beyler android piyasaya yeni çıkmış model bazı uyuşmazlık sorunları var gen galaxy gio kullanıcısıyım ama wifi kullanırken sorun çıkarıyor telefoncuya götürdüm bizim yapabileceğimiz bişi yok yazılımsal diyorlar o yüzden androidli tel isteyenler 3 4 ay kadar bekleyin ben teli garantiye veremiyorum şu an beklemedeyim başka sıkıntılarda çıkacak mı tel i sonra garantiye vereceğim
 
Ocean258

Ocean258

Üye
androidli bi telefon almanı tavsiye ederim. Lg optimus me'ye bakabılırsın.. tasarım,hız ve şarj suresı olarak guzel telefon.. android 2.2 froyo yuklu fiyatına göre en iyi smartphone bence
 
__xXx__

__xXx__

Üye
bu arada symbian öldü nokia bitirdi diyenler internetten araştırsın nokia ceosu bu gibi kullanıcılar için iyi bi cevap vermiş:
symbian sistemini en az 6 yıl daha destekleyeceğiz diye:megafon:
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Arkadasim kiz arkadasina aliyosan çin mali falan alayim deme.Piyasayi biliyolar demedigini birakmaz çin mali bu diye :aha:
X3 al bayiliyolar o telefona bide motorola v3 :d: Saka bi yana C6-01'i bu firsat varken yakala bence 750 liradan 599 lira düsmesi çok iyi bir tercih haline getiriyor onu. :good:

Bay çok bilmiş nerdeyse çoğu telefon çinde üretiliyor dünyada en iyi telefon üreten 5 markadan birisi huawei f/p kralı şuanda x5 bi kullan ondan sonra yorum yap bilip bilmeden konuşma.

----------Eklendi @ 16:00:51 ---------- Yazıldı @ 15:59:04 ----------

huawai x5 bende düşündüm ama marka olarak pek güven vermedi adı çin malı gibi sanki kullananlar çok memnun gözüküyor ama hediye alacağım için çin malı dandik bir ismi var o yüzden kararsızım

Markayı biraz araştırsan güven verir mutlaka çin malı diye küçümsemeyin nerdeyse bütün telefonlar çinde üretiliyor ismide dandik değil.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Bay çok bilmiş nerdeyse çoğu telefon çinde üretiliyor dünyada en iyi telefon üreten 5 markadan birisi huawei f/p kralı şuanda x5 bi kullan ondan sonra yorum yap bilip bilmeden konuşma.

----------Eklendi @ 16:00:51 ---------- Yazıldı @ 15:59:04 ----------



Markayı biraz araştırsan güven verir mutlaka çin malı diye küçümsemeyin nerdeyse bütün telefonlar çinde üretiliyor ismide dandik değil.

Bildiklerimle ezerim seni tartısma yaratmaya gerek yok.
Her marka çinde üretim yapıyor olabilir ama çinde üretse bile kendi malzeme kalitesini ve üretim standartlarını koruyorlar bilmem anladın mı.Sadece isçilik fiyatını azaltmaya çalısıyorlar malum çinde is gücü çok ucuz..
Ama huawei dipe dip ÇİNLİ bir telefon markası.Standartları falan yok.Akıllı telefon olması onu trident anycool dolia gibi tırıskadan nagme atan telefonlardan ayırmaz canım kardesim.Telefonu eline aldıgında bile anlarsın bunu 2-3 hafta sonra yüzeyinin rengi atarsa anlarsın demek istedigimi.
Günese de fazla çıkma telefonla bi nasihat sana...
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Bildiklerimle ezerim seni tartısma yaratmaya gerek yok.
Her marka çinde üretim yapıyor olabilir ama çinde üretse bile kendi malzeme kalitesini ve üretim standartlarını koruyorlar bilmem anladın mı.Sadece isçilik fiyatını azaltmaya çalısıyorlar malum çinde is gücü çok ucuz..
Ama huawei dipe dip ÇİNLİ bir telefon markası.Standartları falan yok.Akıllı telefon olması onu trident anycool dolia gibi tırıskadan nagme atan telefonlardan ayırmaz canım kardesim.Telefonu eline aldıgında bile anlarsın bunu 2-3 hafta sonra yüzeyinin rengi atarsa anlarsın demek istedigimi.
Günese de fazla çıkma telefonla bi nasihat sana...

bronzlaşır :D
 

nonamex

Üye
Bildiklerimle ezerim seni tartısma yaratmaya gerek yok.
Her marka çinde üretim yapıyor olabilir ama çinde üretse bile kendi malzeme kalitesini ve üretim standartlarını koruyorlar bilmem anladın mı.Sadece isçilik fiyatını azaltmaya çalısıyorlar malum çinde is gücü çok ucuz..
Ama huawei dipe dip ÇİNLİ bir telefon markası.Standartları falan yok.Akıllı telefon olması onu trident anycool dolia gibi tırıskadan nagme atan telefonlardan ayırmaz canım kardesim.Telefonu eline aldıgında bile anlarsın bunu 2-3 hafta sonra yüzeyinin rengi atarsa anlarsın demek istedigimi.
Günese de fazla çıkma telefonla bi nasihat sana...


Adi var diye Nokia alalim, sonra 2-3 hafta sonra telefon kapansin, bir daha acilmasin neymis Nokia batarya parcasini monte etmeyi unutmus..

Markaya degil sunduguna bakmak lazim.. Ayrica Turkcell niye tridentle falan degilde Huawei ile calisip akilli telefonlarini, 3g modemlerini ona yaptiriyor madem Huawei bu kadar kalitesiz ? Dusunsene satti Turkcell T10'lari, sonra telefonlarda sorun ciksa kabak Turkcell'in basina patlayacak, Turkcell boyle bir risk alir mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: onurgunay35
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Adi var diye Nokia alalim, sonra 2-3 hafta sonra telefon kapansin, bir daha acilmasin neymis Nokia batarya parcasini monte etmeyi unutmus..

Markaya degil sunduguna bakmak lazim.. Ayrica Turkcell niye tridentle falan degilde Huawei ile calisip akilli telefonlarini, 3g modemlerini ona yaptiriyor madem Huawei bu kadar kalitesiz ? Dusunsene satti Turkcell T10'lari, sonra telefonlarda sorun ciksa kabak Turkcell'in basina patlayacak, Turkcell boyle bir risk alir mi?

Olaya tam Türk olayı ile bakıyosun.Evet markaya para vereceksin kaliteyi malın fiyatı belirler.Haa risk olayına gelince risk almadan ticaret yapamazsın.Olay Türkcell'e falan patlamaz.Savunmaları çok basit ;

''Aldıgın telefonun fiyatına bak kardesim''
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Olaya tam Türk olayı ile bakıyosun.Evet markaya para vereceksin kaliteyi malın fiyatı belirler.Haa risk olayına gelince risk almadan ticaret yapamazsın.Olay Türkcell'e falan patlamaz.Savunmaları çok basit ;

''Aldıgın telefonun fiyatına bak kardesim''

Öncelikle aldığın telefonun fiyatına bak gibi bişey deme şansları yok 570 lira bu devirde az para değil çok saçma.

----------Eklendi @ 00:25:46 ---------- Yazıldı @ 00:19:39 ----------

Bildiklerimle ezerim seni tartısma yaratmaya gerek yok.
Her marka çinde üretim yapıyor olabilir ama çinde üretse bile kendi malzeme kalitesini ve üretim standartlarını koruyorlar bilmem anladın mı.Sadece isçilik fiyatını azaltmaya çalısıyorlar malum çinde is gücü çok ucuz..
Ama huawei dipe dip ÇİNLİ bir telefon markası.Standartları falan yok.Akıllı telefon olması onu trident anycool dolia gibi tırıskadan nagme atan telefonlardan ayırmaz canım kardesim.Telefonu eline aldıgında bile anlarsın bunu 2-3 hafta sonra yüzeyinin rengi atarsa anlarsın demek istedigimi.
Günese de fazla çıkma telefonla bi nasihat sana...

Sen bildiklerinle bi karıncayı bile ezemezsin eğer çok bilseydin zaten böyle konuşmazdın.Trident anycol gibi markalarla huawei karşılaştıramazsın dünyada en iyi telefon üreten 5 markadan birisi diyorum sen hala neden bahsediyorsun.Telefonu elime aldığımda anladım zaten ne kadar Kalite muhteşem bir telefon yaptıklarını kaç telefonla karşılaştırdım hepsinden üstün.Telefonu 2 haftadır kullanıyorum ne yüzeyinde atma var ne çizik nede soyulma var hiçbir sorunu yok güneşede çıktım işim dolayı saatlerce güneştede kaldığı oldu tek bişeyde olmadı...Sen önce bi markayı araştır bi telefonu al eline kullan ondan sonra gel burda yorum yap nokia nokia diye diye başka marka bilmiyorsun bende önceden nokiadan başka telefon almam diyordum ama baktımki nokia artık bitti diğer markalara açıldım iyikide öyle yapmışım çokta memnunum hiçbir sıkıntıda yok.

----------Eklendi @ 00:26:12 ---------- Yazıldı @ 00:25:46 ----------


Hee ok :d:
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Öncelikle aldığın telefonun fiyatına bak gibi bişey deme şansları yok 570 lira bu devirde az para değil çok saçma.

Derler hocam 570 liraya kullandıgın özelliklere bak.Bir telefon piyasaya çıktıgı gibi düsük fiyatlı çıkmaz.Kampanya falan olurda düser.Anlayın isi iste arkasında kvk veya türkcell'in olması hikaye.Çin üretimi arabalar da girmedimi koskoca mermerleri otomotivi arkasına alıp türkiyeye.Huawei basar parayı kvk'ya türkcell'e alır ihale'yi.İnanın Türkcell hiçbir zarar görmez bu isten.Kvk zaten almıstır servis parasını çekik gözlerden yani her alana yeni telefon verse yine etkilenmez.Destek'te var kvk'dan yanlıs anlamayn beni.Ama çok ugrastırır bu telefon insanı..
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Derler hocam 570 liraya kullandıgın özelliklere bak.Bir telefon piyasaya çıktıgı gibi düsük fiyatlı çıkmaz.Kampanya falan olurda düser.Anlayın isi iste arkasında kvk veya türkcell'in olması hikaye.Çin üretimi arabalar da girmedimi koskoca mermerleri otomotivi arkasına alıp türkiyeye.Huawei basar parayı kvk'ya türkcell'e alır ihale'yi.İnanın Türkcell hiçbir zarar görmez bu isten.Kvk zaten almıstır servis parasını çekik gözlerden yani her alana yeni telefon verse yine etkilenmez.Destek'te var kvk'dan yanlıs anlamayn beni.Ama çok ugrastırır bu telefon insanı..

Hocam iyi diyosunda ben daha hiç uğraşmadım hiç bi sorun yaşamadım araba ayrı telefon ayrı çinlilere git 100 lira para ver sana yapsınlar çakma iphone 1 ay sonra elinde patlasın ama bu öyle değil huawei dünyaca ünlü bi marka bu kadar basit şeyler yapmaz.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Öncelikle aldığın telefonun fiyatına bak gibi bişey deme şansları yok 570 lira bu devirde az para değil çok saçma.

----------Eklendi @ 00:25:46 ---------- Yazıldı @ 00:19:39 ----------



Sen bildiklerinle bi karıncayı bile ezemezsin eğer çok bilseydin zaten böyle konuşmazdın.Trident anycol gibi markalarla huawei karşılaştıramazsın dünyada en iyi telefon üreten 5 markadan birisi diyorum sen hala neden bahsediyorsun.Telefonu elime aldığımda anladım zaten ne kadar Kalite muhteşem bir telefon yaptıklarını kaç telefonla karşılaştırdım hepsinden üstün.Telefonu 2 haftadır kullanıyorum ne yüzeyinde atma var ne çizik nede soyulma var hiçbir sorunu yok güneşede çıktım işim dolayı saatlerce güneştede kaldığı oldu tek bişeyde olmadı...Sen önce bi markayı araştır bi telefonu al eline kullan ondan sonra gel burda yorum yap nokia nokia diye diye başka marka bilmiyorsun bende önceden nokiadan başka telefon almam diyordum ama baktımki nokia artık bitti diğer markalara açıldım iyikide öyle yapmışım çokta memnunum hiçbir sıkıntıda yok.

----------Eklendi @ 00:26:12 ---------- Yazıldı @ 00:25:46 ----------



Hee ok :d:

Nokia önerdigim zaman bazılarına batıyor bu durum o yüzden sadece nokiacı olarak biliyorsun beni ve bu batanlardan biriside sensin sanırım saglık olsun arkadasım.Ben birsey önerirsem sabaha kadar konusurum arkasından.Ramazan girdi kırmayalım birbirimizi güle güle kullan sen telefonunu..
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Nokia önerdigim zaman bazılarına batıyor bu durum o yüzden sadece nokiacı olarak biliyorsun beni ve bu batanlardan biriside sensin sanırım saglık olsun arkadasım.Ben birsey önerirsem sabaha kadar konusurum arkasından.Ramazan girdi kırmayalım birbirimizi güle güle kullan sen telefonunu..

Ben nokia önermende değilim kardeşim banada batmıyor ilk defa böyle bi tartışmaya girdim zaten evet bencede kırmayalım birbirimizi.Sağol sende güle güle kullan telefonunu.
 
61semih

61semih

Üye
Gio'daki RAM bi android için yetersiz. Symbian'da ise o RAM yeterli. :oke:
android biraz fazla istiyor.
Symbian ise az malla çok iş hesabı :oke:

o ram ın az kaldıgını soylıyen arkadaslar sende dahıl dostum bana sunu acıklarmısın ben gio da pes11.nova,gangster gibi oyunları rahatca nasıl oynayabılıyorum?

----------Eklendi @ 03:53:46 ---------- Yazıldı @ 03:49:46 ----------

androidli bi telefon almanı tavsiye ederim. Lg optimus me'ye bakabılırsın.. tasarım,hız ve şarj suresı olarak guzel telefon.. android 2.2 froyo yuklu fiyatına göre en iyi smartphone bence

deme oyle arkadasım android bir hiç can cekısıyor surda mıs gıbı buyuk bır ıvme yakalamıs sanbyan varken android e ne hacet :haha:
 
Ocean258

Ocean258

Üye
o ram ın az kaldıgını soylıyen arkadaslar sende dahıl dostum bana sunu acıklarmısın ben gio da pes11.nova,gangster gibi oyunları rahatca nasıl oynayabılıyorum?

----------Eklendi @ 03:53:46 ---------- Yazıldı @ 03:49:46 ----------



deme oyle arkadasım android bir hiç can cekısıyor surda mıs gıbı buyuk bır ıvme yakalamıs sanbyan varken android e ne hacet :haha:

:))) sende haklısın topragım.. dogru soyluyorsun.. android'ın kazandıgı ıvme mukemmel ama aşağı doğru, yukarı dogru olsa.. :)) :ehe
 


Üst Alt