Telefon Tavsiyesi maximum 600 tl ye kadar telefon tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar

Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
o ram ın az kaldıgını soylıyen arkadaslar sende dahıl dostum bana sunu acıklarmısın ben gio da pes11.nova,gangster gibi oyunları rahatca nasıl oynayabılıyorum?

----------Eklendi @ 03:53:46 ---------- Yazıldı @ 03:49:46 ----------



deme oyle arkadasım android bir hiç can cekısıyor surda mıs gıbı buyuk bır ıvme yakalamıs sanbyan varken android e ne hacet :haha:

o oyunlar açıkken bi kaç tane daha uygulama açabiliyor musun?
 


El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
o oyunlar açıkken bi kaç tane daha uygulama açabiliyor musun?
Açsa bile android zaten ram azaldıgında pasif konuma çekiyor tüm uygulamaları.Multitasking iyi degil.
En iyisi shift ile pes 11'i aynı anda aç bakalım yiycek mi telefon
:ehe
 

kaptannova

Üye
o fiyata piyasada samsung wave 2 bulabilirsin.
 
By_torque

By_torque

Üye
arkadaşlar kavgayı bırakın o telefonlarda bende kararsızım şu ana ama bence açık ara fark c6-01 önde neden?android demek fazla ram kullanır arkadaşın dediği gibi boş yere ram fazla şarj yer.üstelik kız arkadaşına fotoğraf için alıyorsan 8 mp kamera fotoğraf makinesi gibi oyun konusunda youtube yi aç bak oyunlar aynı hatta c6-01 de daha kaliteli bence çözünürlük kalitesi c6-01 iyi amolet ekran var sanırım.nokiadaki en hassas ekran.usb go to özelliğiyle har disk bile bağlarsın telefona youtubede var bağlanışı.hem marka. bu...................bence c6-01 her alanda koyar. karar senin tabiki.bende almayı planlıyorum.bak
 

Kefelon

Üye
gio al kardeş androidin tadına bak bırakamazsın bağımlılık yapar :)
 
bertinos

bertinos

Üye
gio yada wave 2 wave 2 linki burda
 

bicer79

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar yardımlarınız için saolun ama yaklaşık 1 hafta önce samsung fit aldım çok hoşuna gitti herkeze teşekkürler
 

Kefelon

Üye
fitinde dış görünümü güzel :oke:
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Lg optımus me hocam.. kullandım cok memnundum optımus black alacagım ıcın sattım. ekran kalıtesı ve parlaklıgı cok ıyı,şarj suresı ne hayrandım,wifi ve hızı bana yetıyordu. android 2.2. froyo yuklu tasarımı cok şık bana gore fıyatına gore en ıyı smartphone'lardan bırı tavsıye ederım
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Lg optımus me hocam.. kullandım cok memnundum optımus black alacagım ıcın sattım. ekran kalıtesı ve parlaklıgı cok ıyı,şarj suresı ne hayrandım,wifi ve hızı bana yetıyordu. android 2.2. froyo yuklu tasarımı cok şık bana gore fıyatına gore en ıyı smartphone'lardan bırı tavsıye ederım

Cebinde 600 lira olup optimus me alan tek sahıs olur arkadas heralde :kop:
 
61semih

61semih

Üye
Açsa bile android zaten ram azaldıgında pasif konuma çekiyor tüm uygulamaları.Multitasking iyi degil.
En iyisi shift ile pes 11'i aynı anda aç bakalım yiycek mi telefon
:ehe

shift ve pes i aynı anda acmak hangı mantıga uyuyorkı? sızın gıbıler yuzunden markalar 4 cekırdeklı ıslemcılere el atmaya basladı ne gerek var buna ,ha muzık dınlerken ınternette dolasmak felan desen tamamda 2 oyunu aynı anda acmaya nıye gerek duyuyımkı dıgerını oynayacaksam oynadıgımı kaparım 3 5 sanıyelık iş.hem denemedım oyle piskopatlıklarım yoktur aynı anda ıkı oyunu acmak gıbı.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
shift ve pes i aynı anda acmak hangı mantıga uyuyorkı? sızın gıbıler yuzunden markalar 4 cekırdeklı ıslemcılere el atmaya basladı ne gerek var buna ,ha muzık dınlerken ınternette dolasmak felan desen tamamda 2 oyunu aynı anda acmaya nıye gerek duyuyımkı dıgerını oynayacaksam oynadıgımı kaparım 3 5 sanıyelık iş.hem denemedım oyle piskopatlıklarım yoktur aynı anda ıkı oyunu acmak gıbı.

:d:
 
61semih

61semih

Üye
sırf sızın ıcın denedım ve dedıgın oyunları aynı anda actı.bana ınanmazsan vıdeosunu cekerım ama bunun karsılıgında yanı ınanmayıp vıdeo ıstersen haksız oldugunu ve ozur dılemenı ısterım
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
sırf sızın ıcın denedım ve dedıgın oyunları aynı anda actı.bana ınanmazsan vıdeosunu cekerım ama bunun karsılıgında yanı ınanmayıp vıdeo ıstersen haksız oldugunu ve ozur dılemenı ısterım

gereksiz kavga vs çıkartmayalım bence. Bu aralar atışma falan da yok. Forum gül gibi :ehe
 
61semih

61semih

Üye
arkadaş cehaletının yanında pişkin ve on yargılı.kavga sebebı degıl bırseyler ortaya atıyor kucumsuyor bunun yanlıs oldugunuu nekadar desekte ınanmıyor ınanması ıcın vıdeo ile gormesı lazım sanırım yada lafıma itimat etmesi gerek.burada insanlar bızım yorumlarımızı dıkkate alıp yuzlerce lıralık telefonları satın alıyorlar onları yanlıs yonlendırene gereken cevabı vermezsem benım bu forumda işim olmaz zaten.ben yerı geldıgınde illakı nokıa alacak kısılere almayın android alın demıyorum sadece nokıa ıse onerımı yaparım dıger markalara da acıksa fıkırlerımı soylerım
gereksiz kavga vs çıkartmayalım bence. Bu aralar atışma falan da yok. Forum gül gibi :ehe


----------Eklendi @ 05:18:32 ---------- Yazıldı @ 04:55:04 ----------

bu arada pes11,nfs shift e fruit nija HD yide eklıyelım ucunude aynı anda actı(neye yarıyacaksa)
 
  • Beğen
Tepkiler: bicer79
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
arkadaş cehaletının yanında pişkin ve on yargılı.kavga sebebı degıl bırseyler ortaya atıyor kucumsuyor bunun yanlıs oldugunuu nekadar desekte ınanmıyor ınanması ıcın vıdeo ile gormesı lazım sanırım yada lafıma itimat etmesi gerek.burada insanlar bızım yorumlarımızı dıkkate alıp yuzlerce lıralık telefonları satın alıyorlar onları yanlıs yonlendırene gereken cevabı vermezsem benım bu forumda işim olmaz zaten.ben yerı geldıgınde illakı nokıa alacak kısılere almayın android alın demıyorum sadece nokıa ıse onerımı yaparım dıger markalara da acıksa fıkırlerımı soylerım

----------Eklendi @ 05:18:32 ---------- Yazıldı @ 04:55:04 ----------

bu arada pes11,nfs shift e fruit nija HD yide eklıyelım ucunude aynı anda actı(neye yarıyacaksa)

uzatmayalım ramazan ayında.
Sanırım hiç kullanmadığımız ya da çok az kullandığımız telefonlar hakkında yorum yapınca böyle küçük kavgalar çıkabiliyor. Iki taraf da sakin olsa olaylar büyümeyecektir.
Daha dikkatli olmamız dileği ile. Iyi forumlar...
 
61semih

61semih

Üye
uzatmayalım ramazan ayında.
Sanırım hiç kullanmadığımız ya da çok az kullandığımız telefonlar hakkında yorum yapınca böyle küçük kavgalar çıkabiliyor. Iki taraf da sakin olsa olaylar büyümeyecektir.
Daha dikkatli olmamız dileği ile. Iyi forumlar...
yarbay olmusuz kasıyoruz bakıyorumda :aha:
 
  • Beğen
Tepkiler: " Tehlike "

bicer79

Üye
    Konu Sahibi
gio da flash player desteği var mı ?
 


Üst Alt