Amaru Shady
Üye
o ram ın az kaldıgını soylıyen arkadaslar sende dahıl dostum bana sunu acıklarmısın ben gio da pes11.nova,gangster gibi oyunları rahatca nasıl oynayabılıyorum?
----------Eklendi @ 03:53:46 ---------- Yazıldı @ 03:49:46 ----------
deme oyle arkadasım android bir hiç can cekısıyor surda mıs gıbı buyuk bır ıvme yakalamıs sanbyan varken android e ne hacet![]()
o oyunlar açıkken bi kaç tane daha uygulama açabiliyor musun?






