orçtutarken neyle meşgul olcaksınız

Sponsorlu Bağlantılar

gnox

Üye
    Konu Sahibi
orçtutarken neyle meşgul olcaksınız
ben pc ps2 tv kombinasyonunun uyguluycam vdn çıkmıycam hiç ha bid uyuycam bu arada kız arkadaşımla öpüşmek bozarmı diyen kişi sen zaten cenabetsin snin orucun tutmaz sn tutma :ehe
 


forcecell

forcecell

Üye
ben pc ps2 tv kombinasyonunun uyguluycam vdn çıkmıycam hiç ha bid uyuycam bu arada kız arkadaşımla öpüşmek bozarmı diyen kişi sen zaten cenabetsin snin orucun tutmaz sn tutma :ehe

bencede

----------Eklendi @ 20:57:40 ---------- Yazıldı @ 20:56:48 ----------

ben de pc ve telefon arasında gidip gelcem
 
Bluetoooth

Bluetoooth

Üye
maxiceple tabiki
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
pc,telefon ve televizyon.
 
'Patron

'Patron

Üye
iftardan sonra tv gece 11de pcye otrrm sahura kadar net sahurda yatarm 12 de kalkarım sonra iftara kadar film koleksyıonmu katlederm hepsnı ızlerm olmadı losta1.sezondan baslarm.
 

gnox

Üye
    Konu Sahibi
torrentlrde tr film olsaydı inidirir izlrdim hergün
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
is net balkon sefasi,))
 
BL@DE02

BL@DE02

Üye
okuyabilirsem kuran okurum internet msn oyun :)
 
-omer-

-omer-

Üye
klima+telefon+doctor who son 6 sezon :D benmki böyle gecer :D
 
Nef'i

Nef'i

Üye
Maxicep
 
_K@YIP_

_K@YIP_

Üye
Evde Televizyon Telefon Pc başında Geçireceğim
 
furkan5800

furkan5800

Üye
5800 xm pc maxicep
 
Ahmtalyatly

Ahmtalyatly

Üye
balkondaki çardakta veya dag evinde geçirecegim|-)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Kendi açımdan söyliyim: Yazılım yapacağım :ehe
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
yatıp uyuyacam :naughty:
 
anisti

anisti

Üye
bende iş ve kalan zamanlarda net ve uyku
 
arslansem

arslansem

Üye
Orucunuzun tam anlamıyla kabul olması için çok fazla uyumayın arkadaşlar.Ben film dizi izlerim,ibadet ederim ve maalesef ders çalışmak zorundayım
 

mert_013

Üye
ramazanlıgı anlamına göre yaşarsanız mutlaka allah size yardım ve yardım kapısı açacaktır .bu tür davranış olursa ramazanlıkdan size kalan açlık kalacaktır
 

remixerio

Üye
gece 3den öğlen 12 ye kadar yatış kalktıktan sonra iftara kadar şekerleme:-)iftardan sonra gece 3e kadar kahvede batak:-)bizim kahvede yoklama alınıyo da:-)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
s2 alacağım için telefonla ilgili herşeyi araştırcağım. Bi de Mesaj var tabi :ehe
 


Üst Alt