samsung star s5233w sorun acil

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gkhnyy

Üye
    Konu Sahibi
samsung star s5233w sorun acil
arkadaşlar ben s5233w ye iphone firware yüklemiştm ama tel açılırken s5230w yazıyodu bende tekrardan orjinal firmware yükledm ama o yazı hala duruyo bana yardım edermsnz? o yazı nasıl s5233w ye dönüşcek? :(:vur:vur:vur:vur
 


.BlueTR

.BlueTR

Üye
arkadaşlar ben s5233w ye iphone firware yüklemiştm ama tel açılırken s5230w yazıyodu bende tekrardan orjinal firmware yükledm ama o yazı hala duruyo bana yardım edermsnz? o yazı nasıl s5233w ye dönüşcek? :(:vur:vur:vur:vur

yazı önemli değil.şunu söleyim iphone fw sinden sonra orjinaline dönünce tel hep kendine reset atar orj. istiyosan telefoncuya attır yada rc1 editleyelim sana yazı s5233w olsun ama telefon s5230w kalsın??
 

gkhnyy

Üye
    Konu Sahibi
öncelikle cvbn için tşkler. yani ben şimdi fw başka bi yüklesem s5233w diemi arycam yoksa s5230w diemi? daha çok o karıştrıyo kafamı :(
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
şu samsung tema desteği yapsaydı hiç bunları yaşamıyacaktık
 

gkhnyy

Üye
    Konu Sahibi
cidden ya pişman oldum teli aldğma
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
bence pişman olunucak bir telefon değil ama
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
öncelikle cvbn için tşkler. yani ben şimdi fw başka bi yüklesem s5233w diemi arycam yoksa s5230w diemi? daha çok o karıştrıyo kafamı :(

temalı istiyosan s5230w diye aratmalısın
eğer tema istemiyosan s5233w
orjinal s5233w yavan fw budur:s5233wjvıg7
 
ceronimo04

ceronimo04

Üye
Forumda orijinal s5233w firmwaresini bul. Büyük ihtimal sen fw dosyalarını seçerken eski dosyadan rc1 leri , csc leri seçiyorsun. Orijinal firmwareye geri dönerek tekrardan fw dosyalarını seç ve yazılımı at. Sorun çözülecektir.
 

gkhnyy

Üye
    Konu Sahibi
tşk ederm arkadaşlar denycem :yuru:yuru:yuru

----------Eklendi @ 14:09:18 ---------- Yazıldı @ 13:40:40 ----------

arkadaşlar ben s5233wjvıg7 yükledim ama açılışta yne s5230w yazıo, mesajlarda türkçe karakterler görünmüo ve wifiyle ağa bağlanıyorum ama internete giremiyorum :(( kafayı yiycem :vur:vur
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
tşk ederm arkadaşlar denycem :yuru:yuru:yuru

----------Eklendi @ 14:09:18 ---------- Yazıldı @ 13:40:40 ----------

arkadaşlar ben s5233wjvıg7 yükledim ama açılışta yne s5230w yazıo, mesajlarda türkçe karakterler görünmüo ve wifiyle ağa bağlanıyorum ama internete giremiyorum :(( kafayı yiycem :vur:vur
ya nasıl olur :s
sen eski fw nin dosyalarını seçiyorsun sanırım :s
yoksa öyle bişey olmaması gerekiyo
 

gkhnyy

Üye
    Konu Sahibi
ben iphone fw yüklerken ya benim şimdi pcde sadece bi tane fw war o da s5233wjvıg7. ben ilk başta iphone fw yüklerden telfnun menüsü iphone oldu ama açılış yazısı s5230w olarak görünyo die orjinal fw bulup yükledim ama yine düzelmedi o dediğm sorunlar ortaya çıktı. ben ilk fw yaparken telin kendi fw sini yedekleyemedim.

----------Eklendi @ 17:53:48 ---------- Yazıldı @ 17:53:18 ----------

ya benim şimdi pcde sadece bi tane fw war o da s5233wjvıg7. ben ilk başta iphone fw yüklerden telfnun menüsü iphone oldu ama açılış yazısı s5230w olarak görünyo die orjinal fw bulup yükledim ama yine düzelmedi o dediğm sorunlar ortaya çıktı. ben ilk fw yaparken telin kendi fw sini yedekleyemedim.
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
ben iphone fw yüklerken ya benim şimdi pcde sadece bi tane fw war o da s5233wjvıg7. ben ilk başta iphone fw yüklerden telfnun menüsü iphone oldu ama açılış yazısı s5230w olarak görünyo die orjinal fw bulup yükledim ama yine düzelmedi o dediğm sorunlar ortaya çıktı. ben ilk fw yaparken telin kendi fw sini yedekleyemedim.

----------Eklendi @ 17:53:48 ---------- Yazıldı @ 17:53:18 ----------

ya benim şimdi pcde sadece bi tane fw war o da s5233wjvıg7. ben ilk başta iphone fw yüklerden telfnun menüsü iphone oldu ama açılış yazısı s5230w olarak görünyo die orjinal fw bulup yükledim ama yine düzelmedi o dediğm sorunlar ortaya çıktı. ben ilk fw yaparken telin kendi fw sini yedekleyemedim.
orjinal fw de düzelmesi gerekiyor :s
bir yerde hata yapıyosun gibime geliyo o iphone menülü fw şu anda bendede yüklü.
 

gkhnyy

Üye
    Konu Sahibi
ewet hata yaptğm kesin :) ama bana anlatımlı bi link yazarmısınz? bari bi daha deneyim... çok oldum ama..
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye

gkhnyy

Üye
    Konu Sahibi
şimdi oldu dmekki ben s5230w yapyodum ya.. yardım için saol walla çok mutluyum :):) :d::d::d::d:
 

gkhnyy

Üye
    Konu Sahibi
eyw agaa :):)
 

gkhnyy

Üye
    Konu Sahibi
cahilliğme werin artık :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt