Ben paramla aldım Garmin cihazımı ve içindeki haritayı ya siz?

Ayrıca Başarsofta en az 50 kadar değişiklik için de rapor gönderdim ki herkesten bekliyorlar böyle. BS'ten Alim Bey ile görüşebilirsiniz. Kendisi birçok foruma üye.
Beni diğer kullanıcılar ile karıştırmayınız.